5 Nov 2012

Midterm


7 Nov 2012, 1230pm  - Management Ethics

8 Nov 2012, 330pm - Research Methodology.
530pm - International Business
830pm - Financial Managements

9 Nov 2012, 9am - Theory and Practice of Islamic Business

*harus colourful kan schedule untuk menaikkan seri dan jugak semangat aku.
ingat nak kawen ja kena ada seri ke.. hihi



minggu nie agak sengsara jiwa dan raga , zahir dan batin.

naseb baik mid term juz tenyeh hitam-hitam ja so probability utk aku menghentam dan membaling dadu adalah sangat tinggi.

apa-apa pun doakan aku tenang dan waras sampai akhir exam nie okayy.

8nov 2 aku xtau apa akan jadi kat aku , jangan otak aku tetiba beku bagai bertahun dk dalam freezer sudah.

once again , doakan aku dehh.. :))




notakaki : minggu nie Allah beri aku dugaan dgn mid term berderet2. tapi next week Allah beri aku kesenangan. mid term utk subjek Islamic Banking yg sepatutnya 12hb nie dah cancel secara rasminya but digantikan dgn individual asgment. Lega sangat. :) and ari ahad jugak dah ada 1 claz yg cancel. so moh la kita amek feeling cuti2 malaysia lg yer. T_T  ' Perancangan Allah ialah sebaik-baik perancangan'

2 comments:

Umi Sakinah said...

kata xmau balik????....T T

Izzati Sobri said...

xsure lg la.myb balik jap ja kot 2 pn last2 cuti. if umi n zura xblik t stay ja la.
lepak lib nak.bertimbun asgmnt nie..huhu