9 Nov 2012

Syazwan Zulkifli

see ? dia xla nsem sgt pun. tapi 1st aku tengok dia terus bekenan.. hihi
                    




sapa yang follow aku kat twitter mesti dah tau yang aku asyik dok update pasal Syazwan Zulkifli (SZ) nie ja. sikit2 mula meroyan. haha untuk pengetahuan kalian2 di blog aku . jenis aku suka orang melalu 1st impression aku. means , bila aku tengok dia ja buat kali pertama terus rasa nak tengok kali kedua ketiga keempat puluh juta.. ha begitulah tahap meroyan aku pada si SZ nie. huhu




kalau sapa penah baca entry aku lepas2 , aku ada mention yang aku nie jenis suka laki muka jantan. not loikee yang jambu batu air suma. tambah2 lagi yang putih gebu. kalah aku nnt. :P

detik 'jatuh cinta' aku kat SZ nie bila aku tengok cita Darjat kat tv3.. yang kol 4pm teww... b4 nie mmg aku x tengok pun sebab aku tengok pelakon perempuan 2 macam x besh la. lagipun tajuk pun x menarik. dgr ja kompom sal orang kaya miskin suma,.besa la cita melayu kan.





tapi ada ari 2 aku kat umah mmg boring gila so layan la gambar nie. sekali tengok SZ nie terus tangkap cintan okayy. dah la muka jantan pas2 watak dia dalam 2 memang best, dia jadi lelaki sejati yang melindungi kekasih hati dia..auwww.. terpikat i .


sweetttttt kalah sugar glider. *tetiba
                                       

walaupun dalam nie dia juz belakon jadi driver teksi ja. n memang 90% dalam cita nie dia hanya pakai kemeja putih  tapi dia tetap melekat di hati aku . ( gila angau nie... )

before nie dia memang popular dalam cita Juvana sbg apek ka apatah. serious aku xtau pun. nie pun aku baru tau 2 pun pas google pasal dia. gigih gila aku kan..cita Juvana aku x tengok sangat. tengok gitu2 ja. yang aku kenai zahiril 2 ja. mmg xperasan langsung si SZ nie.

nama pun angau kan.. so bermula la keja aku tengok balik semua episode drama darjat 2 kat tonton. punya la nak tengok si SZ nie. bukan 2 saja.. siap download gambar dia kat nset buat tatapan sebelum tido.haha

si SZ nie dah ada gf b4 dia start belakon. tapi dah putus. tapi kan.. dia still mengharap yang gf dia balik kat dia balik. n smpai sekarang dia single lagi.. so sweeettnyyyaaa... kalau gf kau xnak , aku nak si SZ weii..haha

tadi kat ASK2012 ada jugak dia. terkejut aku sb aku tengok gitu2 ja ask td. gila boring nak mampoihh.
tapi si SZ xcakap pun. fahrin ngan sofi jikan ja cakap.. * keciwa. :(

arap-arap pas nie ada lagi drama si SZ nie.. kalau x gila bayang la aku. haha


ok jelessssss.......... :'(




notakaki : 1 lg aku suka laki hidung tinggi. hihi

No comments: