3 Apr 2012

Fobia dengan MAGGI

aku xtau apa jadi kat aku malam nie..dok elok-elok tetiba ja.......SAKIT KEPALA gila !

tadi lapaq sangat pas tue mula la menyelongkaq tengok apa ada..last-last maggi gak jadi pilihan.sebenarya nak makan maggi dari semalam ag tapi eka bagi koko krunch kt aku so batal niat jap makan maggi..aku bajet omputih makan koko crunch dengan susu..haha

malam nie dok ingat nak overnight sama coz nak std esok ada mid term..
sudah-sudah makan megi ja...terus asa sakit gila kat mata kiri..asa cam bengkak tetiba..sakit sangat xtau nak cakap gena...aku sebelum nie memang selalu pening area mata coz aku silau teruk..mengadap lak lappy xpakai spek...tapi tiap kali pening aku akan pening dua2 belah mata..tapi nie sebelah ja..pas tue rasa sakit n tersembul..aku keja dok gonyoh-gonyoh n tekan2 mata aku...cuak ok !

aku teruskan gak study cket...dok lam 4 , 5 minit..
pergghhhhh ....... sakit tue merayap p kepala (blh kiri jugak )
sakit sangat weh...fiz cal pun aku xmampu nak angkat dah...sori no.. :(

aku dok picit-picit kepala..at pusing kot no sat pusing kot nie...lappy mmg aku sleep dah...lagi sakit bila aku ngadap benda nie...aku terus std gak...sambil dk katok-katok kepala..haha

sampai roomate aku tanya... ' subjek nie susah ka tie ? nampak cam stress ja... "
aku pun cakap la aku sakit kepala..terus dia p cari ubat kat aku..tapi panadol dah abeh..so dia bagi kokyak ja...thanks romate !

tapi aku dok relaks2 ag x lekat pun kokyak tue sb mmg aku rasa x ok lagi...nak buka mata pun sakit..
pas tue mula cepat-cepat p toilet.....segala maggi telah terkeluar dari perut ku...huhu

muntah abeh...so dengan ini aku isytharkan 'aku lapaq balik' uwaaa.....

tapi lepas dah keluaq suma segala-gala mak nenek nie...terus aku rasa ringan cket kepala..mata ada gak rasa sakit sikit-sikit tapi ok la dari tadi...Alhamdulilah....


tapi aku dok pikiaq apa puncanya jadi gini ek...b4 nie aku makan megi ok ja...nak kata aku selalu makan..dok sini dalam 3 bulan baru 3 bungkus megi aku makan...ka antibodi aku dah x kuat..huhu



apa-apa pun aku memang FOBIA sangat dengan megi...xsanggup dah aku nak rasa sakit cam tadi...sakit sangat weh..sampai tadi aku pikiaq aku nak mati ja...macam-macam benda aku pikiaq...aku pikiaq yang mata kau nak buta..haha gila punya sakit !



to MAGGI  yang dikasihi , tolong jangan hadir dalam hidup aku lagi yer....berambussss kau !
   
                                



notakaki : baru nie aku gatai2 saja nak mengetest pakai contact lens...tapi kiciwa...check2 mata..aku xblh beli sb lens aku kena tempah n rm150/3month..coz aku punya mata..silau teruk..so teruskanlah menjadi budak skema dengan memakai spek... :(

No comments: