6 Apr 2012

hari bertambah indah :)

b4 nie aku mmg down gila...macam-macam benda berlaku dalam masa yang terdekat..mmg sangat-sangat terganggu...sampai aku terfikir mana aku yang aku dulu ?
dok sorang-sorang aku nanges..byk bnda yang aku fikir..
aku pun ada wat entry pasal suma benda yang berlaku tue tapi aku xjadi nak publish coz aku mmg xsedia nak kongsi ngan sesapa pun...kadang-kadang ada benda kita perlu cakap ada benda yang kita perlu simpan kan...

tapi Alhamdullilah , lama kelamaan aku dah semakin ok..myb sebab aku cuti kot sekarang so asa tenang sgt. :)
aku positifkan diri aku , mungkin Allah datangkan dugaan ini semua tuk uji aku,tuk bagi pengajaran pada aku.

aku terima semua nie dengan redha..InsyaAllah aku akan cuba perbetulkan apa yang salah . aku hanya manusia biasa banyak kesilapan aku wat.tapi aku harap sangat aku masih ada peluang tuk berubah.

untuk menjadi baik memang susah , sebab 'baik' itu bukan mudah.
tapi di mana ada kemahuan di situ ada jalan kan...i'll do the best !

sekarang tengah fokus stud untuk mid term . ada 5 paper pas cuti nie...bulan nie mmg bulan bz aku..dengan asgmnt berderet nak kena submit...normal la kan hidup sbg student...pas dah abeh suma nie aku gerenti aku akan merindui suma nie..so sekarang kena la hargai betul2..jangan mengeluh yer zati !


ok la aku nak tido..now dah 4.44 am...aku std stat cket tadi tapi geram coz banyak yg aku xpaham..2 la lect ngajaq aku dok sibuk lukis macam2...padan muka ! :(


notakaki : tiada lagi cinta dalam hidup aku.hanya tinggal cinta pada Dia.

4 comments:

Umi Sakinah said...

wah!..study stat gun....=(....

Izzati Sobri said...

susah umi.. :(

Nasyha said...

good luck long for coming mid term !

insyaallah. ingat Allah as He never forget us :)

Izzati Sobri said...

tq ngah !

Alhamdulilah..sumanya baik2 ja. :)