20 Dec 2012

Dua Dua sudahhh

mari kita jengah kembali pd blog yg dah bersarang nie. tahap kemalasan dah maksimum dh aku rasa sekarang. semakin dekat dengan exam semakin menjadi perangai. aishh.. sebenarnya ada ja entry baru tapi x dipublish sb aku taip sekerat.. pas2 idea hilang. terus tutup n sekarang baru nk buka.haha

kalau rajin akan di continue balik nnt. ada banyak benda nk share. pasal makan pasal movie.

sekarang meh nak berkongsi hari kelahiran aku khamis lepas. baru 3 hari lepas kan. so asanya x basi lagi cita nie.hehe

sapa yg follow twitter tau la start masuk nov ja aku da tweet yg november = sick. yes ada benda jadi yg menyakitkan. but now dah ok.  aku juz mangsa keadaan pada sorang pmpn yg gila meroyan nie. xpaham aku di dunia nie still ada pmpn g2. but it ok . dah maafkan dah pn. :)

ok berbalik pada my bezday...

28hb aku dah kena mandi tepung. sangat nicee okayyy... :p
memang aku x syak langsung my lovely dovey nie nak wat suprise. petang 2 umi dk bz dgn asgment dia (konon2) . awal plan nk lepak lib settle asgment dgn zura.sb besok 2 (29hb) kena present. tapi petang 2 hujan lebat gila.nk p kat keta pun xboleh sb xda payung. so decide dgn zura wat malam nie ja kat bilik dia.maka aku pun beradu dengan nyenyaknya.

dk jap umi plak mai nak pinjam keta p hep. ok tanpa syak wasangka terus bagi sb dia cakap nk p hep. lagipun hujan kan.

malam 2 as isyak. terus p bilik zura. buka ja pintu bilik. dah dibaling salji2 yg sangat nice oleh si umi. tima kasih umi :P serious aku terkejut. n pada masa yg sama sgt2 terharu n touching okay. suma memori lama menjengah ke fikiran. (wah ayat sastera okayy )

meh kita layan gambar dulu.. :)





























gambar sangat lintang pukang kan.. #AAK haha aku malas nak atur la.. xpe la janji hado kan.

1st sangat terharu dgn persiapan depa wat. siap dengan wallpaper belon belambak2. comell sgt walaupun kami beempat ja. tapi sangat bermakna wat aku . siap celebrate makan durian lg.kau ada ?

atas nie hadiah dari kekasih hati sy.. selimut yg gebuss dr zura , hello kitty yg comell dr ida n baju yg wat aku slimm dr umi.. hehe

tiap2 tahun dapat hello kitty dr ida.. yeayyyy !!

mungkin ini yang terakhir bezday party aku kt uum . segala kenangan aku kenang selamanya. :)

and 1 more thing yg wat aku bertambah touching malam 2 sb dapat card yg super duper comel nie dr ida.


segala wish dalam nie sangat menyentuh emosi okay. time aku baca depan ida x da apa2 perasaan pun yer la tengah sibuk melantak. tapi time balik bilik n dok sorang2 baca.. terus sebak.

ida kawan baik aku since sem 1 lagi. segala macam peel aku dia tau. kami nie xla berkepit 24 jam sgt. tapi bila ada apa2 ja. masing2 dah tau dah nak cari sapa. bila mesej kalah orang bercinta. haha

ida.. kamo kawan terbaik t dunia akhirat. love u !
xlupa pada zura ngn umi. walaupun start sem lepas or 2 sem lepas kami start rapat. sejak jadi 'benda' 2. tapi Alhamdulillah.. semua yg berlaku ada hikmahnya. yg penting sekarang kami semua hepi. ye dak ? haha

lepas nie tinggal depa 2 ja la. aku abeh std dulu. InsyaAllah. xpa no hal rumah dekat. anytime boleh mai cni kalau x 'berkomitmen' lagi. hihi

to zura n umi. dok elok2 no.. jangan gaduh2. nak lepak nak shopping. roger ja. haha

next day.. 1 dec. aku dapat suprise jugak . dr sorang bff aku. kwn dah lama since aku form 5 lg. tp lama dah x contact. tetiba contact balik sb ada kejadian yg berlaku . :)

dia ajak kuaq sempena bezday aku. on ja. orang nk belanja mkn kan. harussllahh.haha

tup2 dalam keta aku dapat nie !!



sangat2 terkejut ok. dah besaq gedabak. mmg speechless sungguh la. tqvm sahabat.

bkn 1 ja. b4 balik aku ajak dia tema beli barang mandian jap. sb aku nk terus balik uum. sekali jumpa plak benda alah nie..


terus dia pun amek belikan utk aku. wah suke2 !!

ok dah. aku dh xtau nk taip apa. sebenarnya entry nie taip dr awal bln 12 lg. tapi dok peram saja sb aku xda idea n tersangat la malas. simptom umur meningkat myb. huhu

nie pun gagah update sb nk jugak ada kenangan bezday aku yg ke22. segala wishlist pun xdak. haha

xpyh wishlist sgt la kan. janji improve diri sudah la. :)

ok tata.. next kalau ajin aku update. sekarang bz ket coz next week dah start final. 1 hapa pun aku x std lg. gerun !

ok Assalamualaikum :)


notakaki : ada gambar yg ada watermark ada gmbr yg xda. itu tandanya aku malas nk mampooihh. :)

No comments: