30 Dec 2012

Settle sudah 4 paper

Alhamdulillah dah settle 4 paper dalam masa 5 hari. gila semput dan sesak napaih sgt. terutamanya kemarin n hari nie. aku rasa macam x ketahuan hala dah. serabut tok sah cita la. dah xcontrol ayu bagai dah.. lepak lib pun serebeh macam nak p market lagi. p market pun aku rasa aku pakai cun lagi. haha

update jap sementara nak pulang ke kampung halaman sebentar lagi. ikutkan x nak balik tapi poket makin kering so harus mencari dana kembali. haha 

sebenarnya sekarang totally tersangat down. huhu exam tadi tersangat teruk. 'Financial Management' dengaq nama pun boleh buat aku gerun. exam tadi memang totally out of service la. aku xtau apa akan jadi.. dengan carry marks yg agak teruk so memang aku rasa aku kena hadap paper nie next sem. uwaaa...

harap xla. moga-moga Allah permudahkan segalanya. frust memang frust teramat sangat, tapi ingat balik apa yang ida cakap 'xpa yunk dah usaha sungguh2 dah' buat aku rasa lebih kuat. well apa pun jadi aku kena redha. Atleast aku dah usaha sebaik mungkin. nak wat gena otak aku mmg xda kimia langsung dengan calculation. ( salahkan otak lak kan.. padahal mmg lembabbbss... haha )

apa-apa pun yang lepas biar ja la, fokus next 3 paper . semoga semuanya okayy.. doakan aku dehh.. 

1 more thing nak cita. sem nie cara std kami lain pulak. n bila pk balik setiap sem cara std aku lain-lain. haha. start sem 1 n 2 aku juz wat std group kat bilik ja.. lepak makan megi 2 3 pagi. sem 3 kami lepak discussion room kat lib. dari awl pagi sampai malam. sanggup bergaduh dengan orang sb nak rebut discussion room.. haha bez discussion room nie sebab boleh bising sesuka hati , makan boleh seludup n yang paling penting boleh tido.. syorrrgaa...

sem 4 lak aku banyak spent time kat umah time exam. ada somthing yg jadi. so aku mmg std kt umah ja. bez memang bez.. 2 3 pagi mak masak macam2 utk aku makan. tapi 2 la.. paham2 la bila dok umah kan. komitmen banyak.haha 

now sem 5 lagi sakan. kami spent time kat Smart Reading room kat lib. bilik nie luar pada lib tapi still kat bangunan kat lib la. beza dia.. boleh buat sesuka hati. haha 24H buka. tapi yang sedih masuk pukul 12 lebih depa akan off aircond. mula-mula rasa xselesa jugak. tapi lama-lama dah ok. n kami tau port mana sejuk cket port mana panas. haha rutin seharian lepas lunch terus lepak lib. dalam pukul 6 cam 2. balik bilik smyg makan suma. tapi buku laptop suma tggl sana. sb kat sana kena cup tempat. orang ramai..hehe. 

after isyak p sana balik n akan balik time subuh. tapi kalau letih sangat or esok ada paper pagi. kol 2 cam 2 dah balik. bez kat sana sebab bebas nak wat apa pun. yang penting boleh tengok gelagat macam2 orang.haha yang paling xtahan 2 kami keja mengusha orang berdating. aishh... mcm ada okay.. 

pas 2 segala mak nenek makanan angkut p sana. geng chinese siap bawak megi suma. ada sampai bwak teddy bear. memang ramai yg stay sampai pagi. yang tido c2 pun ada. ada hari 2 chinese 2 berdengkur kuat gila. dia tido kat depan pintu masuk kami lak dok belakang sekali tapi still leh dengaq dia berdengkur. haha memang letih bebenor la... 

erm ok dah laporan saya setakat nie. now mau berambus balik umah. mata n badan sangat letih. harap2 x tertido tengah drive. haha 

ok Assalamuaalaikum... :)



notakaki : tq apitpott sb jadi guru, kwn  n kaunselor terbaik tite. :)

No comments: