12 Jan 2013

berakhir episod mata rabak.


motip letak gmbaq syok sendiri ? haha biar la blog i kan. hihi well skrg 7am. ada lagi 2 jam b4 last paaayperr... yihaaa !!

berakhir sudah episod mata rabak. see dah macam ada batas ubi dh mata aku kan. cuma lega cket xhitam bawah mata. ke aku mmg sedia hitam so xnmpk. haha

well sbnaqnya xda apa nak merapu. tapi saja la boring. nk tido tapi takut terlajak pulak. lagipun semalam dah tido puas sgt dh. kol 10pm aku dah terlelap bangun 2am. sakit kepala yg teramat sgt. 2 pun tido xpuas sb kejap kejap jaga coz batuk. now batuk terus menangkap kepala n dada. gila seksa. bayangkan sekali batuk aku kena pegang kepala n dada. x ke pening. :( paling kesian kt roomate la. tido pun x khusyuk dengaq aku batuk. ampun roomate.

jap lagi xtau la gena dk dalam hall. dah la sejuk nak mampuih. dgn flu lg. xtahan sgt mmg berambus awai la.. 2 pun kalau blh jawab. kahkah

ok la. setakat itu saja laporan aku untuk pagi ini. hari nie 13.1.13. cantik kan... :)


notakaki : 18hb nie bezday my mom. tgh pening xtau nak bg apa lg. :(

No comments: