5 Jan 2013

berangan di pagi buta.

nie namanya xda kerja cari kerja. aku xboleh tido sebenarnya. huhu almost 2 weeks tido yang tah apa2. memang tunggang langgang hidup aku. aku memang jarang sgt tido time malam. kalau tido pun sb esok pagi 2 ada exam. 2 pun tido palang lama 3hours. now dah xda paper pun still xsusah nk turn back 2 the normal. kol 4 5 pagi pun mata still segar bugar... tengok la siang esok mmg kompom dibuai mimpi xhengat la. haha

last paper aku 13hb so masih banyak masa lagi nak bersuka ria. ptg td pun kuaq jap ngan ida pusing2 window shopping. spent time bersama keshayangan. :)

eh entry nie dah melalut. sebenarnya aku boring gila so layan utube. sementara tunggu loading aku blogwalking jap. aku dah lama baca blog Neena Anuar nie. dia suka p bercuti merata. well as a woman haruslah suka benda macam2 2 kan. neena nie dah hampir 7thn kawen tapi still xdapat anak lagi. (penah keguguran 1x) tapi aku memang kagum gila dengan life dia. dia sentiasa hepi n part paling best n aku rasa susah nak cari pada couple lain ialah husband dia tersangat la romantik. suka wat suprise bagai. wah bahagianya hidup kan... setiap anniversary depa , depa akan p bercuti. n semua tempat bez2 plak 2.

one more thing depa nie suka bergambar so gambar2 memang lawa gila. n now buat aku tertarik dengan tempat yg dia p time 7th annversary dia. kat Phuket. gila punya tempat.. tersangat lawa n romantik ! ( n haruslah mahal kan.. huhu )

tapi seriously, bila tengok tempat2 nie wat aku rasa cancel la p Korea. p phuket sudah. haha aku memang tersangat gilakan pulau. xkesah la dalam malaysia pun. sebab island nie tempat dia romantik sangat2 kan. wat hati berkobar-kobar nak kawen.. ngeee....

meh kita layan gambar tempat yg Neena nie p honeymoon. Impiana Private Villa,Phuket.
 aku cilok dari google. kalau nak tau explanation masuk la blog neena 2. confrm sapa tengok dia akan rasa nak kawen cepat2.. hahaha










cantik gila kan.. Kat Msia ada ka x ek tempat macam nie. .sangat cantik !
lagi 1 aku bekenan rumah Nora Danish n Adi Putra dalam film Aku Terima Nikahnya. 2 pun sangat lawa. 

nak gambar lagi menarik terjah blog neena Anuar 2 yer.. exklusif gambar dr dia. mmg sangat2 menakjubkan.

semoga rezeki lebih nnt. blh la p tempat mcm nie. kalau xda, maka berhoneymoon la di dalam bilik menikmati angin sawah padi. haha 


ok dah. nak tido jap. now 5.50 am. tengah hari stg nak pecut balik umah. rindu kat anak-anak dh. :)



notakaki : rasanya kena kawen dgn ank datuk la. tapi masalahnya skrg. ada ka anak datuk nk kawen ngn aku. hahaha

No comments: