16 Jun 2012

Kiah Propa



kenal x ? ?

nie la Kiah Propa Galaksi tv9 tue..aku jmpa dia dah lama dah.awal bln 6 ari tue..

yang boleh jumpa nie sb aku stay umah tok aku kt mergong pas tue ptg tue p ntaq cousin aku tuition kt PKNK .. aku tengok gitu2 ja..coz time 2 aku turun p atm kt bwh kelas tuition tue..
kak aku la nie yang semangat snap gambaq..curi-curi lak tue dalam keta.

kiah propa tengah makan kt warung tepi jalan ,dia simple ja..n xla besar sangat macam tengok dalam tv tue.

kak aku n adik aku semangat beria-ia usha kiah propa sampai kiah propa perasan.last2 kiah propa agkat tangan kt depa.haha sempoi ja...

time aku nak masuk keta ,,kiah propa tengok aku.myb dia bajet aku nak senyum kt dia la kot.tapi aku wat bodo ja.hahaha malas nk tunjuk keterujaan tue sangat lagipun kiah propa ja kan kalau Aaron Aziz haruslah aku p terkam..kahkah .





notakaki : teringat aku jumpa Dr Fazley kt uum.dia kan ngajar sini. gila hensem toi muka dia berseri-seri ja.yang besh tue tiap kali jumpa orang dia mesti bagi salam..bagus2 :)

No comments: