4 Jun 2012

wedding Diana and Shah

aishh musim orang bersatu kan sekarang nie..sana sini bercerita pasal tunang la kawen la..terfikir sejenak..
                                                  Ohh dah tua dah aku nie no..huhu

2 jun sahabat sekolah menengah aku menamatkan zaman bujang..Alhamdulillah..dengan sekali lafaz terbina la sebuah masjid.. Diana Syahida and Shahrul. sangat sweet tau dua orang nie..jelez mak jemah tengok..lam hati terdetik bahagianya depa kawen muda..dah bebas nak peluk cium bagai.. yang tue yg aku fikir kn..hihi

apa-apa pun perkahwinan nie suatu benda yang serius..jgn buat main-main yer..jgn nk fikir sebab bez blh dok serumah tido sebantal ja..but fikir la tanggungjawab yang kita akn pikul tue dulu b4 decide to ke fasa seterusnya..n lagi 1..kita jangan hanya fikir bez boleh dok bertempek selalu dengan laki kita but kita kena bersedia jugak tuk terima family baru lam hidup kita..jangan asyik nak laki kita ja..family dia jugak kena la kita  tima..bila sebut soal mentua-mentua nie..aku emang kecut perut..mula la terfikir mak mentua buli menantu wat itu ini , biras-biras kak ipar mengumpat kutuk sana sini..gila old school tol mind set aku nie kan..haha

tapi zaman sekarang dah xmacam dulu..kawen ja dok umah mentua..zaman sekarang boleh dikatakan semua perempuan akan kerja so lepas kawen pandai-pandai la angkut laki kita bawak lek umah sendiri...dok ja berdua..kau nak wat apa pun boleyhhhh...hahaha

ok cita balik pasal diana..but aku n kengkawan rapat paggil dia dean..n ingt lg budak laki pggl dia cek molly..hehe Diana sangat cantik weyh..berseri-seri gilarh..dia dress up simple ja but gojes sgt..macam minah arab.bertuah sangat si suami dapat dia..come lote jek !




cantik sangat kan..berseri-seri tol dia..geram aku tgk..yg lawak tue depa susah nk amek gambaq posing-posing romatik coz hubby dean pemalu..smpai nk suruh mesra-mesra pun kena suruh..untung dean.. :)


aku harap semoga dean bahagia-bahagua selalu..jadi isteri mithali n cepat-cepat jd mummy..confrm lg gojes!



notakaki :sbnrnya entry nie dh lama terperap lam draft coz ada ja hlngn aku nk post..so aku dah xda idea nk merepek2 bagai...:(



3 comments:

Umi Sakinah said...

t gatai no..hahahha...xlma la tuh...=p

Izzati Sobri said...

hahaah..lmbt ag la.

Nasyha said...

canteknyaa dean huhu ..