13 Jun 2012

orang Demam Bola aku Demam Exam





Akhirnya today dapat jugak mengharungi 2 paper lam 1 hari..sangat mencabar minda. sampai termimpi-mimpi aku . huhu Alhamdulillah blh la jugak jawab betul ke x xtau la..haha apa-apa pun bertawakal ja la..Apa yang aku dapat lepas nie pun aku redha n puas hati coz aku dah sedaya mampu usaha..sedapkan hati  :(

now ada lagi 2 paper..yahoo..cepat ja masa berlalu. tapi aku abeh lambat lagi.. satu paper ari ahad depan and satu lagi 26 hb nie..sempat la aku meronggeng study habis-habisan .sem nie xtau la pointer nak jadi apa. sebab aku ada 2 paper calculation.punah-punah..huhu

yang lepas biar ja la kan.. nak sedapkan hati . yang penting kena pk tuk next paper.seriously bila aku stay kt umah aku rasa aku study relaks ja..std 10 minit makan 30 minit on9 sejam. tapi bila stay kat sini ja..time makan pun kena skip.tido apatah la lagi..myb sebab aku di pressure keadaan sekeliling aku. yer la kawan-kawan pakat study abeh aku nie nak cangak ja bajet cam otak geliga gila.so kena la push gila dah la otak agak slow macam pakai memori  500mb.tapi kan dulu aku nie jenis study pk untuk exam ja..but now sikit-sikit aku dah mula tanamkan niat lam hati ..menuntut ilmu kerana Allah . Alhamdulillah , ketenangan yang aku dapat sangat luar biasa.even xleh jawab pun aku tetap tenang n redha. dulu kalau xdapat jawab mula gelabah beruk.haha betul cakap orang kan..yang penting niat . nawaitu kita.itu yang sebenarnya mencorak hati kita.

malam nie gila letih . dari pagi tadi aku stay kt DMAS (dewan exam) coz pagi n petang ada paper.aku malas nak balik dah.nanti tergoda tengok katil.makan pun after abeh second paper tadi (530pm) pas tue balik bilik rest-rest jap.after maghrib kuaq p pasar malam cari benda makan.jalan sana sini sampai berpeluh.. dah la macam-macam benda jadi.dugaan-dugaan..tapi xpa yang penting hati senang coz malam nie leh relaks-relaks. xmau tengok buku lagi.nak rest jap..cian otak aku jem stg..padahal aku pemalas ! haha

apa-apa pun aku dah lega sikit coz dah lepas paper-paper yang dekat . 5 paper dah langsai . tinggal 2 paper ja.tue pun paper 16hb nie juz hafal-hafal ja. yg 26hb nie la penat sikit . ada kena hafal , kena kira , kena lukis ! mohon otak aku pakai memori 16gb. :)

yang pastinya aku x sabar nak cuti . 2 bulan lak tue.aku nak jadi pentidur tegar.haha

eh tapi nak puasa dah kan..pas tue raya . cepatnya masa berlalu . ada baki setahun lagi aku kat sini . x sabar nak abehkan degree.pas tue nak sambung belajar ke nak kerja ek ? tengok la kalau aku malas aku belajar lagi , kalau aku rajin aku kerja.haha sebut pasal kerja rasa cuak ja..apalah nasibku lepas nie kan.. emo tetiba..hihi

ok dah la , aku nak marathon tengok tonton nie.:)

gud nite !








notakaki : penah x ampa bila time nak exam macam2 dalam kepala otak nak buat tapi bila dah free xtau nak buat apa plak.satu lagi bila xda duit itu nak beli ini nak beli , tapi bila dah ada duit..syg plak nk belanjakan.haha ok aku memang gini . :)

No comments: