11 Aug 2012

mirip dia

wah rajin bebenar aku update yer..line tetiba mengizinkan.tapi bila buka utube slow..menyampah aku.huhu
so mari kita merapu kat sini yer..petang tadi kan aku p beli tile ngan mak aku kat Kelubi..dah siap order suma dah kami kuaq jap p tanah merah tgk perabot..smntera tunggu ayah aku mai amek tile..

kedai tue xblh ntaq esok..xsempat.so terpaksa amek sendiri coz besok pak tih aku dah nak pasang..nak bawak dengan keta mmg xboleh la cari nahas..pancit xpasal.haha

dalam sejam cam tue ayah aku mai..so patah balik p kelubi coz resit ada kat kami..so dah sampai pekerja dia angkat suma masuk van..aku perati ja mamat tue sb muka n gaya dia mmg mirip sangat dengan *** . nak ja aku cakap kat mak aku tapi xjadi takut mak aku ingat aku ingat *** lagi..padahal mmg ingat pun..haha kena cover gagah perkasa okeyhh..walaupun hati nie meruntun kalbu..haha


ada juga smbng dengan mamat tue..bukan aku yg sembang la..mak aku yg sembang aku tukang menyampuk ja. dah settle suma..ayah aku pun dah balek kami pun p kat keta nak balik tgk2 ada lori block keta..lori kedai tue..naseb ada mamat tue kat c2 so dia tolong ubah lori tue.


pas2 kan..aku terus spontan ja kuaq dari mulut aku..

aku : nie abang *** kot .
mak : mak rasa pun cam 2 jugak..dengan mata ngn senyum macam *** .
aku : boleh jadi la kot sb *** pun dk area nie.
mak : dengan rambut pun macam *** .

haha..mak aku over tau..siap ngan rambut dia perati..aku pun xperasan..

lepas mak aku cakap g2 aku terus diam ja..malas nak cakap banyak takut aku plak yg terover nnt.hehe

aku rasa mmg betul la abg ***..sb mmg lebih kurang ja..dengan badan sama. mulut aku xperasan lak cam na..sama ke x.. sb mulut *** cantik. seksi ! kahkahkah...


dah2 semakin merapu aku nie..naseb bek dia xbaca blog aku...hehe








notakaki : moga engkau bahagia :))

No comments: