25 Aug 2012

Salam Lebaran 2012

orang len dah pong pang sana sini dah cita pasal raya tapi aku baru terhegeh2 nak cita.biar la janji hado kan..hihi

Hari raya 1st sampai k3 mmg full ja umah. kami mmg xsempat nak meraya pun.tp xpa la orang mai wak rezeki ya dak..hehe raya 1st mmg kelam kabut ja..aku rasa aku macam robot..non-stop dari pg sampai malam..mai tengah malam pakat bergolek lena.letih raya kalah budak2 lagi.. hehe

raya kali nie special cket coz Reson mai meraya cni..dia mai dr tgh hari sampai petang..kami pun suma over pakai baju raya..fyi , sejak aku diiktraf kan x meraya merata kutip duet kt umah orang..raya 1st mmg jarang sgt la aku pakai baju raya..selalunya aku pakai ja baju kurung lama2 xpun aku pakai seluar ja.hehe bila nk p meraya terutamanya balik kg baru aku akan pakai baju raya.tapi kali nie Reson mai suma pakai over pakai baju raya nak amek gambar family..plan nak amek kat kedai tapi orang non-stop xkan la kami nak kuar plak so ubah plan amek kt umah ja..meh kita layan gambar yer.,.ada dari kamera aku n ada dr kamera Reson..yg gambar xelok tue kamera aku la..kamera cokia ja..hehe











gambar ada banyak lagi tapi aku terasa malas plak nk upload..ngantok..huhu nnt klu ajin aku uplod..descriptions pun xda gamabr2 suma nie.pndai2 la ampa bercerita sendiri na..hihi

ok Selamat Hari Raya maaf zahir n batin... :)

No comments: