6 Aug 2012

Picnic- Titi Hayun , Yan Kedah

ari rabu ri2 (18/7)..mmg xplan pun nk p picnic. asalnya mak aku masak2 sikit nk bg kat Reson.Ar sebut pasal reson..mak aku mmg caring betul kat anak jantan dia tue..selalu ajak aku hantar makanan kat Reson.sb Reson gtau mak aku dok beli makanan pun xtau nak makan apa tah..dengan dia x chat lagi.Dia still kena kuarantin kat umah so mmg boring tahap gaban la.

so lam pukul 2 cam tue aku ajak mak p picnic..mak pun ajak Reson sekali.gtau ja dia..jom terus..mmg nampak betul sangap nak keluaq.haha

dalam pukul 3 bertolak p..p 2 biji keta.aku , mak ,Reson n Piee (kwn Reson) sebiji keta..n kak n adik aku nek sebiji keta.Time nak keluaq tue tgh ujan kami dok tahan gelak dah..yer la nk p picnic apanya hujan2..haha

naseb baik sampai sana x hujan..Reson n kawan dia ja mandi..kami men2 aiq ala2 puteri duyung ka kat atas batu tue..yg geramnya tue aku siap jatuh dalam aiq..uwaa..

basah abeh kat belakang badan..naseb baik sementara tunggu depa dk mandi tue baju n suaq kering..tapi gatai abeh..yer la hat dalam2 suma basah.haha

 meh kita layan gambar :))



aku n adik aku..mmg jarang sgt kami ada gmbr b2..kami dua nie 'misteri' cket..hehe


kami sefamily dgn Piee


with Reson.





after kuaq dr Titi Hayun..aku ajak lepak dkt Pantai Murni plak..sja nk tgk sunset.. 

dk jap ja pas2 terus bertolak balik..lam pkl 9 lbh smpai jitra tp pkl 11 jugak la smpai umah coz tggu kak aku amek mc..dia sbnrnya keja mlm tue..shift mlm tp picnic punya pasai dia dah malas nk p kja dah. hehe





setakat itu saja picnic kami yg xseberapa nk picnic nie.. :)

sebelum tue meh tgk gambaq kontroversi cket..hahaha






sbnranya xda la kontrevrsi sgt pn..xmsuk Melodi pun.haha



tp aku xpublish kt mna2 lg pun..lam blog nie ja tue pn sb kwn2 yg rapat ja bca. :)






kalau aku ckp Reson nie family aku mst org caya kan coz mata kami lebih kurang..cuma hidung dia x tinggi mcm kami..hahhaah

mak aku yg beria suruh aku amek gambar dgn Reson..xpaham aku.
nak Reson jadi menantu dia ka ?? sanggup ka Reson masuk jawi..kahkahkah

xmau la aku..dia nie dah umo 30 dah.tapi nampak macam muda kan...Eh. hihi



ok bai.



notakaki : ini entry lama yg dikepam dalam draft..skrg baru ada kerajinan utk belek2 blog.so benda yg blaku b4 posa baru ari nie aku nk gebang.haha

No comments: