20 Mar 2013

SZ keshayangann.

bangun tido ptg tadi terus on lappy. dalam mamai-mamai tgk2 ada mesej kat inbox. u know whooooo ??



syazwan zulkifly keshayangan gua la wehh !!

terus bulaatt bijik mata aku walaupun ku sedar mata ku sepet. :'(

pasal mesej yg aku send kt dia malu la nk tempek sini. kahkah tp xda apa2 pun. juz wish gud luck kt dia n gtau bez tgk dia dalam cita #Karlos. 

pasal reply 2 kat twitter. padahal dia penah ja reply tweet aku dulu 2 kan. tapi saja ja i nak anjee.. kihkih
aku ckp la aku xkesah dia xreply sb tau dia byk peminat + busy. 
seriously.. xpenah harap sgt dia reply. tapi kalau dia reply 2 harusla rasa nak melompat hingga ke puncak vista. haha 

now, kat twitter dh bls. kt fb pun dh. so pas nie mimpi la dia nk balas lagi. tapi xpa. its ok. janji dia penah balas. kau adaaa?? haha

aku xpenah minat artis sampai cenggini. letak wallpaper nset pun gambaq dia. sdgkan sblm nie bukan kata gmbaq retis. gambaq bf pun xpenah letak. haha

thanks syazwan. i'm happyyyy.. :)

btw, ampa suma tgk cita #Karlos tau. Slot aksi kt tv3 hari isnin pukul 9pm. serius sgt2 bez. (sb ada abg i.. hihi ) b4 nie aku xpenah layan slot Aksi 2 sb cite sebelum nie entah apa2. macam cita budak2 ja aku tgk. tapi kali nie.. gua bilang sama lu.. memang mantap abes cita nie. setakat nie aku follow setiap ep. baru ja 3 episod. hihi

ampa tgk tau. abg cek jadi #Kenji dalam cita 2. dia jahat tapi hati baik. yang penting dia sweet sgt.. :)

ar 1 lg.. hari khamis pukul 830pm kt tv9 cita #BungaMerahPunya. ada jugak abg i nie. dia extra ja. tapi ttp aku melangut jugak depan tv. cite nie dia jadi jahat jugak. gila gempak !

dia blh belakon macam2 watak tau. jahat mmg terbaik. romantik memang blh buat org melting terutama aku. hihi 

skrg nie ada gosip dia jadi penyebab Keith Foo break ngn gf dia (Tyas Mirasih ) . sapa baca beutifulnara tau la. ada nara mention tyas ada hbgn ngn pelakon Msia 2. ar syazwan la 2. aku tau cita nie lama dh sb dk follow twitter syazwan. Tyas 2 sebenaqnya belakon ngn syazwan lam filem #Laga . ( xtayang lagi) . so dr c2 depa baik. Tyas mai msia pun syazwan yg teman shopping suma. tapi aku tgk syazwan nie jenis dia rapat dgn suma org. myb sb 2 orang salah phm. pada aku syazwan xda pun hbgn ngn Tyas 2. Dia still syg ex gf dia. eh panjang bejela pulak explanation aku. kalah org kena gosip lg. haha

apa-apa pun Good Luck Syazwan Zulkifly. I love u !


nie scene gaduh dalam cita #Karlos. Ep 3. memang aku melting gila tgk dia time nie. macho derrr !!


No comments: