23 Oct 2011

berjimba!

ari ne aku n family berjimba sakan kt padang besaq..hihi
on the spot pny trip ne..tgh on clas mak cal tny nk p dak
tunggu pa ag kompom2 la aku nk p kn..kn...
so dengan itu terskip la 2 klaz..xpa kn lect kn.bkn selalu cek ponteng klaz..hek3

kami bertolak lewat dh lam kol 4..n smpai sna lam kol 5 lbh..
otw p sana aku guna jalan chuping..
serius wehh....lawa gila tempat 2!!
sesapa nk photoshoot tempat 2 mg terbaiikkk la...
aku pun berangan gak nk photoshoot kt c2 one day nt...kihkih

dah sampai sana mula la proses 'menghabiskan duit'
yes yes aku shuke!!

adik ikut mak p beli orkid..aku lak ngan kak p bahagian2 baju..

so aku sempat kidnap skirt 'gembek' + blous + kerongsong..
banyak gila kerongsong aku ngan kak borong..
bukan apa mg rambang mata tengok.. lawa2 gila siottt!!

mak lak memang confirm2 la kidnap orkid..
adik beli jean n blous..mak tengah nak ubah dia jd 'perempuan' skit so mak banyak beli blous2 kt dia...
untungla kannn....
aku ne pakai ja duit sendiri...duit allowance dr tok wan sbnrnya..kihkihkih

lam kol 7 lbh kami bertolak balik...kak ntar aku terus balik u coz sok still da klaz,..huhu
b4 balik kami makan2 dulu kt petro..tmpt fvrte bdk2 uum n now jd tmpt fvre fmly aku lak..
mai ja mst nk p makan kt c2...

mg tip top weh..tambah2 ag tomyam dia..xcaya mai try..hihihi

nk share gambar pn xda sb td mg khusyuk shoping xngat dunia..
makan lagi la xngat dunia..hehe
yes! Dunia kita yang Punya!!  :))


tadi kan time aku turun nk p kat keta mak kata 'ingatkan sapa td nampak kecik ja'
wahh..got it what my mum said???
yes!! i dah berjaya kecikkan sikit badan xxxx ne...hihi
sebelum nie kalau balik ja mesti mak kata 'awat anak mak makin montel ni'
so sekarang dh terbalik...!

syoknya.....hihihi

tp jangan syok sangat la kan..cuti 2 minggu ne..kompom2 makanan sedap2 kt umah
bertahan yer zati..Perjuangan Tetap akan Diteruskan...

go go chaiyok!!!







No comments: