11 Oct 2011

blh x nak nangis?

di tengah malam yang syahdu nie..hati aku kembali DOWN!
serios aku xsuka semua ni..
mengapa la hati aku nie xkental ek..kenapa susah sgt aku nk jadi KUAT!
setiap masa mencuba dan terus mencuba untuk tidak mengalirkan air mata ni walaupun setitik!
tp aku kalah..kalah dalam mengawal perasaan aku..


ermm..aku rindu persahabatan kami dulu..rindu saat2 berjimba bersama2..rindu saat2 bergosip sama2..
YA! aku rindukan suma ini...
tp aku rasa yang semua itu akan hilang..
hilang disebabkan sikap SENSITIF aku!
kenapa aku susah nak menjadi kuat..bila depa suma xda aku ok tp bila berhadapan dengan depa semua aku jadi lemah sangat...kekadang rasa macam nak nagis ja kt situ..
tp cam na pun..aku akan tetap TERSENYUM....
walaupun pada hakikatnya hati ni menangis meraung-raung...

cepatla masa berlalu..pengubat segala kelukaan ini hanyalah family aku..
aku perlukan mereka semua sekarang..
miz u dad...miz u mom...huhu

ne kekuatan aku...aku sgt2 perlukan mereka sekarang....:(



walaupun sukar tp aku tetap berharap segalanya akan back 2 the normal..
mengharap dan akan terus berdoa...
aku nak suma ini kembali...
ku mohon padaMu..berilah aku kesempatan untuk mengembalikan semua ini kembali..
even aku sendiri pun..rindu senyuman aku...
aku nak semuanya kembali...


Ku mohon keampunan dan ketenangan dengan bersujud dan melutut padaMu Ya Allah...



No comments: