31 Oct 2011

saya suka tapi takut..:(

aku sekarang makin susah nak tido malam..even aku x tido time siang pun malam mata nie still segar bugar..pa yang x kena pun xtau la n akibatnya mata nie dah nak macam mata panda dah..xshuke ! :(
semalam sampai kol 4.30 am aku still xleh tido n yang x beznya ujan turun selebat2nya..huhu tabiat aku ne memang pelik sikit..kalau ujan time aku tido sorang-sorang ditambah plak dengan mata yang xboleh nak pejam-pejam nie..confirm aku TAKUT !

memang la tido time ujan syok ja sb sejuk tp dengan bunyi hujan yang kuat 2 wat aku fikir macam-macam...huhu len la kalau tido berteman..mg ak shuke..hekhek time mengantuk toksah cita la mg aku suka sangat-sangat hujan !

so setiap kali aku di timpa nasib sebegitu aku akan cepat-cepat capai nset nak mula la tangan ne gatal mesej orang cal orang..even x dok sekali tapi sekurang2nya aku dapat rasa berteman..:)
semalam orang yang aku ingat FIZ...sebab dia memang tau perangai pelik aku ni..tapi sedih mesej x berbalas..yer la sapa la nak balas mesej aku kol 4,5 pagi kan...huhu

aku pun dengan penuh keberanian yang tinggi terus amek selimut tarik ja sampai menutupi seluruh badan..bio ja  xleh bernafas pun janji leh ilang takut ne..huhu aku pun amek earphone sumbat telinga  n pasang volume kuat2..pejam mata rapat-rapat walaupun mata still segar ag dengan harapan aku akan mudah tido..

tapi duhai mata...napa la engkau susah sangat nak lelap...huhu time 2 aku pun mula la terkenangkan segala kenangan-kenangan lalu..feeling di tengah ketakutan..ko mampu? haha

aku teringat time  couple dengan fiz dulu..time aku xleh tido disebabkan hujan or aku sakit..dia akan teman aku walaupun kadang-kadang aku tau dia ngantuk..esok 2 kelas awal...tapi dia still akan teman aku sampai aku tertido...teman msj+call okeh..jangan fikir bkn2..hehe

bertuahnya aku saat itu...memang terasa disayangi gila la...pengorbanan dia terlalu banyak wat aku...memang la orang akan cakap 'ala time baru=baru couple blh la macam 2..nt dah lama-lama mesej pn payah' 
tapi seriously..fiz bukan orang cam 2..dah dekat 4 tahun kami kenal..macam mana aku kenal dia dulu macam 2 la dia sekarang...makin caring lg ada la...dia sentiasa perbaiki diri dia untuk wat aku bahagia...aku ja bodoh xsedar semua 2..terlalu ikutkan perasaan...:'(

sekarang..xda sapa nak temankan aku dah...aku sedih hepi takut kecewa...aku rasai la sorang-sorang..denagan menulis aku rasa aku dapat sedikit ketenangan..Alhamdulilah...

to fiz---zati tau fiz sentiasa buka blog zati...di sini zati nak minta maaf banyak2 atas kesilapan zati dulu...fiz terlalu baik terlalu istimewa..zati x layak untuk cinta fiz...zati doakan fiz akan dapat wanita sebaik fiz...setiap hari zati rindukan fiz tp zati x sanggup nak mesej or call sb zati tau tindakan zati 2 akan menganggu ketenangan fiz...zati sentiasa berdoa agar dapat suami sebaik fiz..duit kertas 2 zati still simpan ag...mana nak tau ada jodoh kan...hahaha
jaga diri baik-baik tau..jangan lupa jemput zati konvo nt..nak pakai jubah uitm..lawa ! hikhik

No comments: