30 Oct 2011

jatuh cinta pandang pertama..yuhuuu!!

kali pertama tengok dia mata saya x berkelip-kelip
tenang ja tengok dia..
bez ja tangok dia...
muka dia nakal
paling lawa mata n mulut dia...hihi
di x nsem mana pun tapi tah berkenan tengok dia...gatai gak aku nie kn..ada aku kesah?? haha

badan dia toksah nak kata la...bidang sebidangnya...kalah kain tudung hat bidang 60 tuee...

siapakah dia??

siapakah insan bertuah itu...
ececeeee...kihkih


nie la orang nya......

macho gilaaa kannnn......T_T

 
lawa kan body dia...macam Aaron Aziz uollllzzz.....
dapat bf badan can ne pun jadi la...ahaakkk...:P

aku mula 'jatuh hati' kt dia wahhh..kelass kau zati...ahaha
baru-baru nie la aku tengok cite ne

setiap ari khamis tv9 kol 9 ka 10 xtau aku x sure...huhu
b4 ne penah dah tengok dia berlakon cita len tapi cita ne wat aku asa feell jaaa....
ampa baca dah la no..jangan muntah lak dengaq aku dk layan perasaan ne..hahaha

pe2 pun ampa kata ampa kutuk
aku dengan ini secara rasminya ingin mengatakan...

i love u NAS-T

hahaha

tapi sayang seribu kali sayang..dia dah ada awek...
cun gila weh...
nak kidnap pic tapi blog 2 xleh copy pic..huhu

awek dia cam ala-ala minah saleh gitu...
kurus keding tp hot !

apa2 pun saya tetap mendoakan kebahagian kamoo Nas-T
walaupun kamo telah menduakan saya..:'(


No comments: