28 May 2012

Allah sentiasa ada..

 Walau tdk ada ORANG menyayangi kita,,
TAPI ALLAH SWTada dekat di hati kita..

Walau tdk ada ORANG mencintai kita,,
TAPI ALLAH SWTsentiasa MENGASIHI kita..

Walau tdk ada ORANG menolong kita,,
TAPI ALLAH SWT ada MELINDUNGI kita..

Walau tdk ada ORANG merindui kita,,
TAPI ALLAH SWT tetap menunggu kita..

Walau tdk ada ORANG menjaga kita,,
TAPI ALLAH SWT sentiasa memerhatikan kita..

Walau tdk ada ORANG bersama kita,,
TAPI ALLAH SWTsentiasa ada menemankan kita.. :)




notakaki : nie sbnrnya umi post kt wall aku..ayat2 nie sgt menusuk kalbu ok..n mmg kena dengan apa yg jadi dgn aku skrg..aku dah xkesah dah dengan apa yg blaku kt aku dengan 'sahabat' itu..aku mmg redha dh n bahagia dgn khdpn skrg..tp aku sgt2 down bila something blaku dgn sorg insan yg sgt rapat dgn aku..dah dkt 6 tahun dh kami kenal.dr aku form 5 lg..apa2 pun aku kena sabar..n tima hakikat nie suma balasan atas apa yg aku kuat dlu..

No comments: