1 May 2012

Demam

                  


hari nie dah masuk 4 ari dah demam..tapi harus gagahkan diri jugak coz banyak benda kena settle...ada asgment yg kena submit..naseb baik minggu lepas mid term suma dah abeh kalau x merana la badan nak study dalam keadaan macam nie...huhu

badan dah ok cket..masih mampu melangkah ke kelas...tapi suara dah ke laut...huhu
aku xtau la kalau ayah aku dengaq sora aku gini..mampus kena beletiaq weh..sb ayah mmg x bg kami suma selalu minum ais..tambah-tambah ag aku sb aku mmg kuat minum ais..kol 2 ,3 pagi pn aku dk wat aiq ais lg..siap tokak-tokak ais lagi..dah jadi habit dh.. :)

minggu lepas ayah dah siap tegur mak dah sb mak beli flask aiq yang boleh tahan ais tue..ala macam flask orang boh nasi tue tapi flask nie comel kecik ja..kt padang besaq banyak..haha
 ayah tegur mak jangan bagi aku minum ais sangat xelok...tapi mak beli jugak sb mak tau aku ngan ais memang xboleh dipisahkan...haha 

tapi sekarang tima la padahnya...sora dah x keluar..so harus banyak berdiam diri daripada biarkan orang lain terkejut dengar suara aku..haha 

esok aku balik umah n nampak gaya suara aku memang xakan ok lagi..sepatutnya kena minum air masak banyak-banyak kan tapi ari nie aku posa.tapi kalau aku x posa pun macam la aku nak telan sangat air masak..air ais jugak aku hadap..so better aku posa... :)

ok la xtau nak merapu apa dah..setakat itu saja laporan lintas langsung dari Library super awesome uum nie.. :)

japg ada klaz tapi aku stay cni settle apa yang patut supaya leh balik kampung dengan amannya.. :)

ar ada 1 lg...why kedah kalah semalam...walaupun aku x minat sangat bola tapi aku ttp frust..besa la anak jati kedah ok... :) apa-apa pun besa la adat bertanding kan..yang aku xpaham tue orang kita bila dah menang bangga puji bagai nak rak tapi bila mai kalah kutuk qapat...cakap senang la ooi...cer ampa yang dok tengah padang tue..nie setakat nak sorak ja..boleh la cakap...tetiba emo lebih aku nie..hahaha




notakaki : tq pada suma sahabat yang mengambil berat..lebiuu ! 

No comments: