30 May 2012

jejalan di Padang Besar

org lain sibuk std tapi kami bertiga sempat lagi jejalan..tambah-tambah lg aku..mmg xsedar diri lg...4hb nk exam dh tp still x start study lg...apa penyakit baloq liat mana la mai kat aku skrg nie..huhu

kemarin (27may2012) kami plan nk p jejalan jap kt padang besar.teman umi coz dia cari tudung..aku juz byk beli makanan ja..coz tengah ketagih nk makan asam xsedaq diri nk exam.hoho

kol 10am mcm tue bertolak p..orang punya la ramai...skrg kan musim cuti sekolah so banyak orang luar..tapi aku nak pesan sapa2 yg plan nk p shopping kt padang besar jangan la p time cuti sekolah n weekend..mahal ok ! peniaga amek kesempatan orang ramai so depa jual mahal2..n lagi 1 time orang ramai tahap keramahan dan kemurahan hati depa nie berkurangan..dari pengalaman aku sendiri la..time p weekdays..oh kemain lagi baik n ramah lagi ekau..tawar menawar pun no hal..tapi time orang ramai..bila tawar menawar pun depa wat muka annoying gila.. macam-macam tol orang nie kan..

tapi aku xkesah sgt la coz kau jual mahal pun xpa..aku mmg xda duit pun nk shopping mopping..haha cuma aku da bekenana jean kt sana..lawa-lawa tol..tunggu next sem pulak la nk shopping pun..tapi next sem plan nk p bercuti ja..haha

ok meh nk share gambar cket..tapi gmbar kt padang besar xda pun..panas sangat.nk amek gambar pun xda mood..kamera dk peram ja lam beg...nie pun suma dr kamera cik zura..location kami pun kt masjid..haha






















Alhamdulillah..dengan adanya insan2 bergelar sahabat..aku masih mampu tersenyum walaupun plbagai dugaan yg menimpa..aku percaya Allah sentiasa ada buat hambaNya...




notakaki : di saat timpanya kesulitan..kita akan lebih kenal siapa lawan siapa kawan.. :)

4 comments:

Nasyha said...

longg, cantek dress ! mana beli heeee..
teringin nak beli tapi xtau katna yg cantek2. :)

Izzati Sobri said...

long bli preloved ja kt diana gf iqram tue..rm10..hehe
kt ct plaza byk lawa2.. :)

Nasyha said...

ohh, dia buat online ke ?
nnti nak tengokk laa:)

Izzati Sobri said...

yup..tgk ktp page dia D'Preloved. :)