21 May 2012

link dah bertukar...

wat entry bajet macam berjuta orang baca blog aku kan..tapi xpa ada aku kesah ? haha tapi kan bila tukar link blog ramai jugak orang pakat tanya..eh napa private blog ? eh dah x menulis ke ?

wah upanya ada jugak orang baca blog cikai aku nie kan.. terharu kejap ! =)


sebenarnya ada beberapa sebab aku terpaksa tukar link blog..reason utama ialah aku nk privacy kan hidup aku ckit..mcm aku mention sebelum nie aku menulis bukan sebab nak orang baca or nk orang puji segala bagai..aku tulis sebab aku MINAT  menulis dari aku kecik lagi.. kalau x caya ce try tanya mak aku..even dulu kalau aku majuk dengan mak aku pun aku tulis surat pas tue aku letak ja kat tepi bantal aku..n aku pura-pura tido..konon-konon nak bagi mak aku terbaca la..sedangkan memang aku sengaja nak bagi mak aku baca..haha

lawak tol ingat kisah time kita budak-budak kan..tapi tue la pengalaman n saat dalam perjalanan hidup kita yang sangat-sangat bahagia..hidup penuh kasih sayang...

eh dah tukar topik dah aku nie..ok balik pada cita tadi..aku mmg nak privacy cket..and ada jugak reason lain tapi biarlah rahsia bak kata mak iti..hehe

sekarang ada 2,3 orang ja tau tue pun kawan-kawan terdekat..bukan kat blog ja kt twitter pun aku x ramai follower n mmg aku xnak ramai follower pn,,nnt terbatas apa aku nak cakap..haha aku follow pun kebanyakkan artis..yla aku kan gila glamour..hahaha

lagipun aku fikir balik..lebih baik kita kurang bercakap daripada kita banyak bercakap sampai kadangkala boleh mempamerkan keburukan kita sendiri..

ok dah xtau nak cakap apa dah,,mulai saat nie 1 Rejab 1433H...aku mmg nak mulakan hidup baru..berjuang demi Allah dan mak ayah aku...doakan aku berjaya tuk final nnt yer.. :)




notakaki : pengalaman walaupun pahit ia tetap meninggalkan kesan buat kita.mcm kita makan ulam pucuk mengkudu..pahit kan..lepas kita telan berjag2 air pun tetap asa pahit.. aku tau xda kaitan..hahaha

1 comment:

Umi Sakinah said...

untungla journey never end,....cik t oi...chill taw..kita kna kuat.nt kalau salh sorg antara kite sedih.kita la y tolong kuatkn...=)