5 May 2012

sakit berlarutan

sebenarnya xda apa pun nak update..saja boring sementara tunggu mak balik nk ntaq aku lek uum..mak xbg lagi aku balik sana sb keadaan aku x ok lagi..tp kena balik jugak sb ada asgmnt yg kena submit minggu nie..semoga aku terus kuat...aku x penah lagi sakit sampai lama gini..abeh kuat seminggu..tapi nie dah seminggu lebih..

sakit tekak sgt cam dihiris-hiris...batuk tok sah nak cakap la tambah-tambah ag time malam..mmg x tido la aku..bila batuk ja perut n tulang belakang aku akan sakit...huhu
sekarang aku cepat letih...bila kuaq jalan pun kak yang akan drive aku baring ja..mmg berbeza ngan aku dulu sb dulu aku lebih suka drive sb bila orang drive aku mudah pening kepala..sekarang orang drive ke x drive ke mmg aku sakit kepala pun..huhu

member kawen pun aku xp..rugi2..huhu

aku mmg xlarat sangat..nak kata demam aku x demam sgt pn..tapi badan aku lemah.aku asyik tido ja.makan lak mmg asyik makan tapi tunggu ja la setengah jam lepas tue mmg  terkeluar balik la apa yg aku makan..huhu

aku harap sangat keadaan aku semakin ok...hujung minggu nie dah ada program..xbez klu buat keja dalam keadaaan macam nie..huhu

ini semua dugaan..aku harap aku kuat.. :)

Bila kita sakit , 3 benda Allah ambil dari kita..Kecantikan , selera makan dan dosa.
Bila dah sembuh Allah pulangkan balik semua kecuali dosa kita.


notakaki : doakan aku sihat.. :)

No comments: