8 May 2012

kuatkan my bestie.. :)


Buat my bestie forever n ever..kuatkan semangat yer yunk..ini suma dugaan dari Dia..Ida kuat sebab tue Alalh uji ida macam nie..tabah yer.. :)

nak dekat dua tahun dah kami kenal..ida la kawan terbaik aku..sentiasa ada masa aku susah dan senang..bukan aku saja tapi kawan-kawan lain pun dia tetap di sisi.sentiasa menghiburkan orang lain..sentiasa buat orang tersenyum dengan keletahnya...

ida yang aku kenal x pernah bersedih..nangis jauh sekali..aku ja selalu nangis kat dia..aku kan cepat emo..haha
ida anak tunggal tapi sikap dia langsung x nampak yang dia anak tunggal..sangat berdikari.jauh sekali nak merengek n manja x tentu pasal.jauh sekali nak homesick..berbeza gila dengan aku yang setiasa homesick walaupun rumah sekangkang kera ja..haha

ida mudah rapat dengan orang sebab dia tersangat ramah..orang x kenal pun dia selamba cakap..hampir semua family aku dia dah kenal..sekarang pantang aku balik ja mesti depa tanya keadaan ida..nak wat cam na dah jadi kesayangn family aku..hehe

sekarang ida ditimpa kesulitan..aku tau dia tersangat down..tapi dia x tunjuk..dia boleh wat cam xda apa-apa.sedangkan masalah tue terlalu berat..kalau aku kat tempat dia aku xtau la macam mana aku nak hadapi..uishh....aku memang lemah nampak ja gagah perkasa..huhu

sabar yer yunk...insyaAllah xda apa-apa..kita doakan yang terbaik yer..ida kena terus kuat.ida semangat ma dan ayah...jangan lupa masih ramai lagi orang sekeliling ida yang sentiasa support ida..jangan pendam sorang-sorang ok...ida sentiasa ada bersama t..n t pun akan sentiasa bersama ida..kita dah macam adik beradik dah yunk..ida 'sakit' t pun rasa 'sakit' tue..kita hanya mampu berdoa yunk..Allah Maha Mengasihi..Dia pasti dengar doa kita.. jangan sedih-sedih ok...nanti x comel dah la...hehe








notakaki : Ya Allah..ku mohon padaMu..berilah kesempatan kepada sahabat kesayangan aku ini terus tersenyum..aku terlalu menyayanginya Ya Allah..Sesungguhnya Kau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.


1 comment:

Umi Sakinah said...

insya-Allah Allah uji sebb nk kuatkn ida..tp ida knape?.