9 Dec 2011

what happen to me !

aku menangis bila rindukan mak
aku menangis bila teringatkan semua kucing-kucing aku yang dah xda
aku menangis bila tengok cite korea 
aku menangis bila fikirkan if one day aku tak boleh nak capai cita-cita aku
aku menangis bila aku takut tak dapat bahagiakan family aku
aku menangis bila aku teringat segala kisah silam aku
aku menangis bila teringat segala dosa-dosa selalu..
aku menangis bila terkenangkan kegembiraan family aku bila aku dapat offer masuk u dulu
aku menangis terkenangkan kesusahan dan kesungguhan ayah menyara keluarga aku
aku menangis bila fikirkan aku tak dapat balas jasa mereka semua
aku menangis bila terlalu rindukan fiz
aku menangis bila terfikirkan aku tiada kesempatan untuk melihat family aku bahagia
aku menangis bila fikirkan apa masa depan aku nanti
aku menangis bila aku keseorangan










aku sendiri xtahu apa yang sebenarnya jadi kat aku..terlalu sensitif.sebelum nie aku rasa hati aku ne keras gak..nak ngs2 agak payah tmbh2 ag bila tengok cita korea.tapi sejak 2 menjak ne..asa down sgt ! 


semoga aku diberi kesabaran dan kekuatan dalam menempuhi segala dugaan ini..Amin..









i really2 miz u ayang..i calm when i hug u but u not here anymore..:(

No comments: