31 Dec 2011

2012 !



semua orang wat entry taun baru so aku punn nakk jugaaakkkk....mana boleh depa ja kn..hihi
cam biasa tiada apa yang nak di azamkan..sebab aku ni flexible punya orang..anytime aku boleh ada azam anytime aku boleh tukaq azam...so i juz follow the flow..as long as its right for me.


first, bila dengaq orang menjerit countdown kt bawah tue terus aku rasa sebak sangat..aku xtau pasai apa..aku mula pikirkan tanggungjawab semakin besar. masa semakin suntuk. takut memikirkan apa masa depan aku...aku xbez sangat pun masuk 22 ne sebab 21 wat asa lebih sweet gitewww....hehe


apa-apa pun...hidup mesti diteruskan biar apa pun terjadi..moga 2012 membawa sinar kebahagian dalam hidup aku..moga aku akan menjadi lebih kuat menghadapi onak duri dalam kehidupan ini.tabah menghadapi segala kutukan cacian. 


moga aku dapat menjadi seorang pelajar yang cemerlang , seorang anak yang solehah , seorang isteri yang mithali n ibu yang penyayang suatu hari nanti...mudah-mudahan Allah permudahkan jalan untukku.




disini juga aku nak mohon ampun pada sesapa yang aku penah lukakan hati.aku hanya insan biasa.xlepas dari kekhilafan.halalkan segala makan minum ilmu and segalanyalah yang pernah curahkan pada aku..pada kawan-kawan moga 2012 ini akan menjadikan persahabatan kita bertambah utuh...aku kuat kerna ada ampa semua.thanks a lot !






note:hujan membasahi bumi merahmati kehadiran 2012



No comments: