2 Jan 2012

hopefully today a good day for me !

wah awai bebonor aku update ari nie..sekarang jam kt lappy tersayang nie pukul 7.32 am.
xtau la mai aura rajin tang mana ari nie..bangun kol 5.30 pagi td..semalam tgh2 std tertido..bangun-bangun ja sakit kepala..adooii.. :(
dengan semangat azam yang kuat berbekalkan mimpi yang indah semalam dan tido yang nyenyak sb aku tido agak awal lam kol 12lbh..(bg aku kol 12mlm tue waktu malam yang masih muda dan mata aku segar bugar ag) bangun ja tidor terus tgk lappy sb lappy ada depan aku ja n stil dok on.belek-belek sat dekat mukabuku.okeh xdak apa yang menarik..relaks2 jap layan Maharaja Lawak..Sumpah kelakar ! naseb bek tgh pagi so perlu minimum kan kegelakkan ini agar tidak menggangu romate tersayang sedang dibuai mimpi...hehe

pas2 dengaq azan terus lelaju solat. settle semua tetiba terpandang kt baju-baju yang xbasuh...agak banyak so dengan kerajinaan yang teramat sangat amek baju basuh..agak seram sb aku sorang ja lam toilet..mata meliaq agar tiada yang memerhati..haha

settle suma kemas bilik jap..basuh-basuh bekas2 yang mak wak bekal semalam..tue pun still ada lg wat isi perut japg..siap pesan kt mak 'bawak ikan kering lbh cket,nak wat spare makan ari2' haha so mak bawa agak banyak nak perli ke mak ! so sapa-sapa yang makan ikan haruan kering mai terjah bilik aku sebelum aku jadikannya sebagai jajan yang akan ku bawa kemana saja ! haha

ok dah setle semua aku mandi2...n ready tuk berangkat ke library japg..ari ni p awal cket..dengan harapan leh finish up subject keusahawanan so aku berharap agar harapan tidak hanya tinggal sebagai harapan..u can do it zati !!



ok la kepala start sakit balik..dia mg suh aku stop tgk lappy la..

nak relaks-relaks jap n nak melantak kenyang2 sebab japg akan terperap lam lib sampai malam..
xpe makanan akan diseludup jugak harap-harap pak gat itu akan bertindak comel ke atas yer..jangan jadi cam kemarin siap nak cek beg aku..naseb bek cek posa okeh..selaaammmmattt.....hihi



moga ari ni akan jadi HARI yang TERBAIK wat saya..plez nice 2 me ok...

orang cakap bangun awal rezeki murah....mudah-mudahan... :)


ok la next time jumpa datang lagi yer..
thanks sudi baca blog buruk saya ne...
pada yg jadi stalker tue...kenal2kan la diri...tite baiikkk jek ! hihi







assalamualaikum....... :)


tite isau badan tite dah temookkk ! :'(

No comments: