21 Jan 2012

special for my mum !

petang nie boring-boring p kuaq as bayar broadband..pas tue ingat nk beli novel n buku for utk anak menakan aku..yusniza. punya la semangat bawak baucar buku tue rm50...jalan-jalan punya jalan kat city plaza..sampai2 kt Popular...Ya Allah..ramai gila orang weh...sampai nak pilih buku pun aku dah pening dah.orang beratuq bukan main ag..suma pakat usung raga....daripada aku menyerahkan diri aku daripada sakit kepala lam tue..aku cepat-cepat keluaq..pas tue turun bawah laju-laju..beli ice cream Mcd..(mmg acara wajib bila p city plaza)

pas tue nek  lif balik kt parking atas..kat atas tue dinasihatkan bila sensorang jangan la p gatai-gatai parking kat situ...seram okeh ! sangat la bahaya..aku sendiri pun takut.macam-macam ragam budak-budak zaman sekarang.time aku naik td pun dah ada sekumpulan mamat tgk atas bwh...time aku turun ada 2 orang follow..dengan kusut masai rambut panjang..nek gerun aku.tapi wat muka selamba jalan lelaju p kat keta n terus lock..tapi lam takut2 g2 pun still sempat dk lam keta makan ais Mcd dulu...haha

pas tue terus p Tesco pulak..dengan harapan Popular kat tesco xda orang sb mg tiap kali aku p xda orang pun..tapi sayang seribu kali sayang..orang stil belonggok jugak ! huhu tapi xla ramai sangat cam kat city..belek2 buku..pas tue kak cal cakap dia dah kuaq keja..erm mg xda harapan nak beli la sb amai sgt orang dok beratur nak bayaq..so aku pun kuaq n p beli barang cket lam tesco pas2 pecut laju2 p amek kak...

balik tue pusing jutra plak sebab nak belu hadiah for my mum ! wahhhh...excited oke !!
mula nak beli kasut kat Bata sebab less gila baban punya tapi design xmenarik..huhu
p jitra..pusing-pusing kt Yawata n dah jumpa hadiah yang sesuai tuk my mum....





Dinner Set
tersangak cantik.... :)





aku suh akak tue cek dulu..mana nak tau ada pecah ke retak ke an...




setle suma bayaq suh akak tue balut siap-siap..serius asa cam nak minx ja kat dia tue
'mai nak balut sendiri'

dia balut cam paksa rela ja...comot tol..naseb bek x cas duit..kalau x memang melampau la... :D








balik-balik umah ja mak dah tersenyum tgk aku bawak hadiah....syok2 !!










Alhamdulilah mak suka hadiah nie..ke wat2 suka ? haha

xda la aku tau taste mak aku..suka benor barang cenggini...

malam tue siap survey lam online ag nak beli set pinggan lagi..rambang mata  punya pasal last2 mak decide nt kita ada duit kita p Langkawi ja la...borong banyak-banyak...amboi ! haha

yang aku pelik tue tetiba ja mak cakap cari la pinggan-pinggan yang lawa-lawa tuk makan pengantin nanti...

aku terus cakap eh kak ang nak kawin dah ka ? hahah



mak kata xpa la beli siap-siap....wah nampak gaya cam mak dah bg hint2 nak menantu tue..haha

mak memang susah nak cakap bab-bab kawin nie sb mak bukan jenis kalut2 suh kawin...mak i cool ja okeh !
sebab anak2 diam muda lagi..len la kalau pakat umur 30 dah..mg x cool la..terus hot temper ! haha




apa-apa pun hepy bezday mom ! adiah adik x seberapa if nak dibandingkan dengan kasih sayang mak..dont worry nt dah ada duit banyak2...lagi banyak2 adiah adik bagi..hihi



LOVE U MOM !!!

No comments: