8 Jan 2012

nak wat wat pengsan seminggu bley ?

Alhamdulilah dah setle dah 3 paper..ada dua paper yg berturut-turut mg wat aku hampir gila...letihnya hanya Allah yang tau..tapi tetap kena bertahan gak..bila aku mula nak stop std ja..jeling-jeling tgk katil tetiba nampk muka mak...bila nak on9 sakan-sakan ja nampak muka ayah...urmm myb ini motivasi tuk aku kot supaya jangan main2 tue yang nampak muka mak ayah sedia tue... :)

exam keusahawan ari tue ok la..tapi mmg lenguh gila menulis bukan sebab idea mencurah-curah tapi soalan banyak sangat..ada  10 soalan pas tue pecah2 ag...nak hentam pun kena logik gak kan..tue yang xcukup masa tue...sakit tangan toksah cita la sampai aku asa pen tue yang wak tangan aku bukan aku yang wak pen tue coz dah lemah longlai dah...sepatutnya lect kurangkan soalan..masa xpayah tambah dah aku asa 2jam setengah tue dah ok tapi soalan tue yang kena kurangkan..(ceh memandai ja aku ! )

1 lagi aku pasan aku nie ada bayak tulisan upanya..bila mula2 jawab tulisan aku ok ag..tersusun kemas xla cantik sangat..mai tengah- ok koi besaq dah tulisan aku...mai nak dekat hujung-hujung koi senget dah...mai nak abeh tulisan cam hidup segan mati xmau dah ! haha harap2 lect paham tulisan aku n kalau xnampak pakai kanta yer Dr Ooi..ngee~~


apa-apa pun malas nak pk dah..apa pun keputusannya nanti aku tima..dah berusaha dah bertawakal n hanya mampu berdoa sekarang...besok baru nak tgk carry marks.org len tgk before exam kan..kami relaks ja tengok pas exam,,tengok awal2 pun xbez jugak satg dk pikiaq..harap2 carry mark ok...dapat memuaskan dah pun dah cukup bersyukur dah sb aku tau lect tue mg kedekut markah pun... :D


third paper today...human resource management...Alhamdulilah..nk kata ok tue xla ok sangat tapi boleh la buat,,cuma ada 2 soalan mg blur trus x ingat...pas tue aku dengar ada student sblh aku tanya lect dia mg gelbah gila aku asa dia pun blur cam aku..time tue ada lebih kurang 10 minit ag nak abeh exam..pas tue lexct tue cakap 'hentam ja jangan tinggal'
aku pun apa lagi rasa lega ket sb ada soalan aku hentam..haha lect tue baik aku tau..hihi

yang aku wat tersentuh sangat n sebak lam dewan exam tadi..bila time aku blur..mg macam2 doa dah aku baca..pas tue tiba-tiba dengan kuasa Allah..aku ingat ! Alhamdulilah..sekali dengan kedudukan jawapan tue lam slide pun aku ingat...time tue mg aku sebak sangat..aku rasa berdosa gila ngan Allah..aku nie banyak wat silap banyak lalai sebelum nie tapi Allah xpernah lupakan aku..xpernah hampakan aku...Syukur Ya Allah..


malam nie my bff umi ada bagi aku baca 1 buku...PEMILIK CINTAKU by Fatimah Syarha Mohd Noordin



bez sangat-sangat buku nie..perjalanan hidup seorang wanita dalam mencari cinta yang diredhai Allah.Akhirnya mendapat suami yang sangat beriman..menikmati kemanisan bercinta selepas berkahwin..aku baca mg terus bertekad xmau couple2 dah..nak tawen ja trus..hehe tapi kuasa Allah kita xtau kan..aku hanya mampu berdoa dan berserah..Dia Maha Mengetahui..
thanks umi bagi t baca..lepas baca memang t rasa lebih kuat hakikatnya t mg dah kuat dah pn..:P
untuk mecari seseorang yang baik kita harus menjadi lebih baik dulu bukan?

moga Allah permudahkan jalanku dan mengamouni segal dosa silamku...Amin.





ok time tuk std dah nampak muka mak ayah dah..hihi




bye2 HR bye@ keusahawanan..moga xjumpa kamo lagi !










hye Statistik hye Account !

plez be nice to me ok.jangan serabutkan kepala i banyak2.. :P

No comments: