21 Jan 2012

menahan rindu...




sejujurnya aku terlalu merindui dia...terlalu mengingati kenangan antara kita.sampai saat ini aku masih cintakan dia..ya ! aku perlu jujur...xperlu nak berpura-pura lagi sb ianya melibatkan hati..tipu hati bermakna spt aku tipu diri sendiri.aku ngaku layanan agak dingin aku bg kt dia pas terjadi 'salah faham' tue..bukan sb aku marah tp sb aku nak beri ruang pada dia untuk terus melupakan aku...bila fikir2 balik kehadiran aku nie banyak memberi kedukaan daripada kebahagian...so jalan terbaik adalah menjauhkan diri daripada dia.aku xtau sampai bila akan berterusan macam nie..aku percaya pada takdir Allah..itu yang Pasti...

keadaan aku sekarang masih xok..aku masih lagi susah untuk tersenyum..tetiba bleh nangis..huhu naseb bek sekarang ada kat umah so sedikit sebanyak aku leh kurangkan kesedihan aku nie.bila dah sedih sangat aku tidur..aku keluaq ronda-ronda tapi paling sedih bila tidur still aku mimpi dia..bila ronda2 jmpa tempat kami selalu lepak..mula la nak sebak bagai...huhu paling sedih bila aku p KFC tanah merah...tempat yang kami banyak habiskan masa sama-sama...sabar ja la hati nie.. :(





aku yakin pada jodoh Dia.....

2 comments:

zoobida wiwi said...

sabar..benda tu sementara nak hilang rasa sedih tu,memang cmni..
kuat..you can do it!

Izzati Sobri said...

thanks kak long...dah ok dah cket skrg.tp stil rindu ugk..huhu
kan bez klu leh cople lama2 cam k.long ngn bagan... :)