17 Jan 2012

kenapa susah nak berterus terang ?

sakit kan bila seseorang tue x jujur ngan kita..myb alasannya sb nak jaga hati kita..tapi dia xtau sbnrnya bila kebenaran tue muncul hati kita lagi sakit..lagi pedih !

naluri aku xsalah..memang tol dia ada orang lain..patut la dah semakin lain. padan muka kau zati !!
dah dapat elok2 tapi xpandai nak jaga..bila dia dah bersam orang lain..menangis merana xmau2 !
sebelum nie aku ngaku aku selalu suh dia cari pengganti aku tapi sekarang bila dia dah dapat baru aku sedar..aku  X RELA  untuk itu ! aku xsanggup tengok dia ngna orang lain..aku xdapt tima hakikat yang aku dah kehilangan dia wat selamanya...

Ya Allah..berilah aku kekuatan..mungkin ini jalan terbaik yang Kau dah aturkan untuk aku. aku pasrah.
aku sedar aku xlayak untuk di sisi dia,..aku jauh taraf dari dia...

cuma aku sedih napa dia perlu berbohong pada aku..napa dia x berterus terang..jelaskan yang sebenar sekurang2nya aku dah xkan mengharap apa2 lagi dah dari dia,.sekurang2nya aku akan terus kuburkan segala impian aku ngan dia..kenapa susah untuk JUJUR ?

ini memang tamparan hebat untuk aku..kesakitan yang teramat sangat untuk permulaan 2012.
aku percaya ini ujian dariNya..aku terima dan akan terus kuat.

semoga kamo bahagia dengan si dia..saya akan belajar untuk lupakan kamu..saya sedar sgt susah dan sakit tapi sy rasa ini jalan yang terbaik. Mungkin ini pembalasan kepada sy atas apa yg sy buat pada kamo dulu..nak dibandingkan dgn apa yg sy wat dulu lagi teruk daripada apa yang sy tima skrg nie..gadis itu sgt bertuah memiliki kamo.terlalu bertuah..dah sampai masanya sy akan menjauhkan diri daripada kamo.jangan isau cabaran kita akan diteruskan jugak...klu kamo dpt pointer yg tinggi..akn tetap dpt hadiah dr sy. :)
sy percaya kamo mst dapat pointer yg tinggi..sy dah xmengharap apa2 dah dari kamo..terima kasih atas kasih sayang dan perhatian yg kamo bg selama ini..walaupun sekejap sy ttp bertuah sb dapat merasai kebahagian bersama lelaki yg terbaik spt kamo....thanks !




kuatkan semangat aku Ya Allah...
still ada 1 paper lagi tuk aku habiskan semester nie..aku xboleh terlalu lemah..walaupun terlalu sakit aku yakin aku boleh..aku x boleh terus menangis macam nie..aku xboleh lemah semangat...aku patutnya bahagia org yang aku sayang bahgia..i wil try !



1 comment:

nur atiqah wahida said...

be strong dear..
ALLAH always with us..