22 Nov 2011

berakhir sudah 'minggu tegang'

akhirnya malam ne abeh jugak aku exam mid term...asa lega sangat walaupun ada jugak paper yang aku xleh jawab..:(
sekarang hanya mampu berdoa n bertawakal ja padaNya...
aku dah wat sedaya mampu....

moga-moga result okeh !


sekarang dah leh balik pada normal...serius dah dekat 2 minggu life aku x tentu hala...
stress sangat sampai mengganggu kesihatan aku..
apa2 pun aku gagahkan jua...

bila aku rasa down n nak putus asa ja aku terus terbayang muka mak ayah...
teringat yang harapan yang mereka beri pada aku cukup tinggi..
mak leh dikatakan tiap-tiap malam akan cal aku lewat malam coz dia tau time 2 aku std..

*tetiba asa touching..:(


apa2 pun aku asa lega sangat malam ni...leh tido dengan sempurna...
n dengan harapan kesakitan yang aku rasai ini akan beransur pergi....

mudah-mudahan...



now,kena fokus setlekan asigment yg ada...ada 5 asigment lg yg tengah tggu  nak di submit..n 1 pun aku x sentuh ag...nampak gaya cam xboleh balik umah ja cuti Awal Muharram ne..:(


tapi ape2 pun nak curi masa balik gak jap coz nak jumpa kucing-kucing baru kt umah...

wahhh , excited tol ne !



ok la nak tgk movie jap..berlonggak aku amek kt amy td...so kelas lewat so malam ne overnight kejap..
sok masuk kelas tersengguk-sengguk...itu normal..hihi



okbai !

No comments: