23 Nov 2011

sebelum dan selepas..

entry nie bukan nak cite sal sebelum 'aku gemuk' selepas 'aku kurus'
n jugak bukan sebelum 'muka berjerawat' selepas 'muka licin halus mulus'

tapi entry ni sebenarnya nak cite sal sebelum and selepas aku exam..
minggu yang 'tegang' gegila tew...

yang mid term berderet2 teww...
sumpah bila dah abeh ja...22hb...asa cam balik dari berperang...asa cam baru kuaq penjara walaupun masuk penjara pun xtau macam mana...:)



hanya gambar mampu menceritakan segalanya....meh layan meh...


sila bersedia untuk menghadapi kesemakkan yang teraaamt sangat..haha









SEBELUM


  nampak? ! serabut sgt bukan??tiap kali aku std mg gini la jadinya meja aku...semua benda ada...


habeh tension sgt aku akan cakap depan cermin 2..konon2nya itu la sumber inspirasi aku....hehe
segala krim muka krim badan suma ada...

bila semua ada kt atas meja ne senang coz aku ne jenis malas berat pungkoq  nk bangun2 dah p kt loker....:)





yang paling penting !




mesti la peneman setia nie...
yang wat aku bertahan setiap malam sampai subuh...


taraaaaa..... !







okeh nie feveret aku..jacob ORIGINAL nie mg sedap...walaupun rupa macam roti 4 segi besa ja tp jangan main2 oooo....
jangan pandang dari rupa...

walaupun cantik x semestinya baikkk....haha



serius mg cedap jacob ne..aku dh try favour len macam oatmeal pa suma tp xleh setanding yg ne la...
kat umah pun ada spare gak untuk spesies burung hantu macam aku ne...hihi

minuman lak time exam mg aku selalu amek nescafe tuk membeliakkan biji mata aku ne tuk overnight...
mg x bagus n mak pun x bg sangat aku minum nescafe tp kalau x minum aku jadi cepat ngantok...tuk kaki tido cam aku ne mg kena cari alternatif tuk bertahan mata ne...:(
tapi kat atas 2 bukan nescafe tapi coffemix...yang caler merah..
aku start minum ne time cuti hari raya ri2...coz kat umah ayah ajin minum..
coffemix ne mg bg aku la lagi boleh bertahan...mg clear ja mata...
tapi x elok amek selalu sangat..ingat !

mungkin ini salah satu sebab aku ajin sakit kepala kot...:(

 ok dah setle sal sebelum..
meh kita tengok...














SELEPAS plak......






sabar yer....hati anda akan kembali tenang...:)










 arr....dah cantik kan.....:)

meja dah kembali tenang seperti otak tuannya.....

Alhamdulilah...:))






tapi yang ni tetap sama...exam ke xexam ke...
serabut ke x serabut ke....

tetap macam ne gak....
n akan terus begini.....
















yummy2 !!


minuman ja dha tukar..after exam kembali minum milo..tuk tido dengan lebih aman dan khusyuk....hihi


to nescafe dekat2 final nt kita jumpa balik yer....:)





ok itu saja laporan hari ini...:)

yang penting im heppy sangat2 hari ni.....

thanks kengkawan.....love u more!!






mood:rindu ayah !


1 comment:

cik syeri said...

my fren dh back to normal..hehee..welcome back!!!!