28 Nov 2011

terima kasih !

kenapa ek orang yang tiada kuasa seringkali ditindas..orang yang tiada duit seringkali diperbodohkan..mereka mengambil tindakan tanpa memikirkan perasaan orang lain...tanpa mengambil kira sebab musabab suatu perkara itu berlaku...tanpa mendengar penjelasan...tapi itulah hakikatnya orang yang tiada 'kuasa'...apa daya kita untuk mempertahankan hak..hanya mampu merelakan setiap butir perkara yang berlaku..merelakan mereka semua mamijak kepala..menyumpah seranah...
jalan terbaik ialah berdiam diri..aku percaya pada karma...n now i know siapa kawan n siapa lawan !
terima kasih untuk semua ini...aku mengaku diri ini juga ada silapnya...tapi bila benda ini berlaku ianya lebih membuka mata aku...apa2 pun aku aku akn memaafkan...n biar saja mereka melakukan semua ini..semoga mereka tenang apabila melukakan hati orang lain..!

note:bahaya bila kita bersahabat dengan 'duri dalam daging'

No comments: