11 Nov 2011

welcome back !

sedar x sedar dah 2 minggu berlalu..dengan i2 secara rasminya cuti dah abes..sobs..sobs...:(
serius xda semangat langsung nak balik u..nak mengadap buku-buku..asgmnt yang xpenah abeh..mid sem yang memerah otak sesangat 2..huhu fening2...


lepas nie kena jauhkan diri sebentar dengan blog n fb..tp xtau la blh ke x kan..hihi
tapi serius minggu depan MINGGU STRESS aku...


aku ada 4 subjek for MID SEM !
 4 ASIGNMENT yang perlu disubmit lam bulan ni !
oh no..naseb bek aku xshuke no 4 tapi aku shuke no 8..cane 2 ??
arrhh...xmo2..gila kot 8 mid sem 8 asgmnt..pakai xtido makan la..huhu


ape2 pun...i wil do my best...InsyaAllah...wish me luck okeh !


p/s:aku ada news~~ 1 gud news 1 bad news...:(


bad news--->cuti 2 minggu berat aku nek balik....uwaaa...pas ne kembali ikat perut..:(
gud news--->aku dah boleh lupa 'dia' dah skit2...dah xrasa pe2 dah sekarang..dah xasa nk tgk      wall dia tiap2 ari dh..kekadang x teringin dah pn nak amek tau...hehe Alhamdulilah..Allah makbulkan doaku....:)

No comments: