3 Nov 2011

warna-warni dapat mengurangkan tekanan..xcaya ce tgk..hihi





ar nampak x...nie la cara aku mengurangkan segala tekanan untuk mengadap buku-buku yang bertimbun-timbun 2...huhu
dengan warna sedikit sebanyak kita dapat mempengaruhi otak kita tau..
aku ada la baca sal article otak and warna..malam nie ingat nak cari tp berukband ne slow tahap cipan segala bapak cipan  tau...geraam aku...haiishhh....

buku stil banyak aku kna 'khatam' mata lak hampir pitam..huhu kena gigih berusaha gak..
demi masa depan bangsa dan negara...wakakaka..

dengan highlight segala-galanya mengalahkan buku mewarna nie..buat aku rasa semangat tau
yer la kita tengok penuh ja caler konon2nya dah banyak std la..
tapi tolongla jangan percaya...hahaha
50% masuk kepala time tgh fokus gegila ni !
50% ag ke laut time tgh berangan sambal jari kuis-kuis lappy..haha

warna-warna nie ibarat hidup kita adakala hitam bila down ! 
adakala putih bila rasa suci bebaik ja..blah la...
adakala merah asa berani semacam ja..klu leh kandang rimau pun nk masuk..kelasss kau jah !
adakala oren asa semangat ja..macam nk lari pecut 100m tewww...hihi
adakala hijau asa tenang damai ja ala-ala tepi pantai kat bali gituuu...
okeh ni caler yg selalu ada lam life aku...wajib ! pe lagi  pink la kan kan...hihi
asa sweet comel manja-manja gituuu....hahaha

ok dah aku merapu !..sowi kalau tafsir caler aku 2 merapu sebab sememangnya aku merapu pun...kihkihkih

warna-warni memeriahkan lagi kehidupan..
menceriakan suasana..
n juga mencerminkan keperibadian macam ana lulu tewww...hihi



ok STOP ! nak tito xmo merapu dah...
nanite....:))


No comments: