14 Nov 2011

eh eh tol ke nie?

tajuk tah pe2 kan..haha hentam ja asalkan ada tajuk x g2..hihi


sebenarnya kan..aku dapat rasa something tp xtau la betul ke x naluri aku ne..*confius

selama nie kan aku selalu berdoa

"Jika dia baik dan sempurna untukku Kau dekatkanlah dia padaku...
Jika dia jahat dan tidak baik untukku Kau jauhkanlah dia padaku"

aku berdoa ni bukan juz untuk pasagan hidup ja tp semua orang di sekeliling kita..
yer la kan..kawan-kawan pun kita kena pilih yang baik-baik jugak..ye x?

aku ingat ag time aku baru nak menjejakkan kaki kt uum ni aku takut sangat takut dapat kawan yang 'x sesuai'
takut dapat kawan yang kaya raya sgt..takut aku jadi sombong
takut dapat kawan yang over lebih gedik lebih...its not mean im a perfect person but fikirkanlah diri kita sendiri x ok xkan la kita nak berkawan dengan orang yang xok..lagi setan melampau la perangai kita kan...

tp Alhamdulilah...Allah dengar doaku...aku dipertemukan dengan orang baik-baik ja kat sini..
first. masa orientasi aku jumpa ngan budak cinonet ne
mek ida nie baik sangat2 n dia dah jadi as a part of my family dh..
Alhamdulilah saya dipertemukan dengan dia...

nie gambar time orientasi aku rasa aku xtemban sgt dlu..huhu
rindu sangat semua moment2 ne...:(

lepas beberapa bulan aku dipertemukan dengan sahabat gembeq2 nie lak

amy.ika.zura

kami bergosip sesama makan sesama tido pun kekadang sesama p klaz sesama std sesama tension sesama tiru time exam sesama...haha
tp yang kami selalu wat....

habiskan duet sesama....:) lepas 2 mula la muhasabah diri juz wat seketika pas2 jadi balik...haha



apa2 pun aku bertuah dikelilingi oleh mereka semua ini..
bertuah dapat kenal dapat berkawan ngan depa semua..

Alhamdulilah..Allah makbulkan doaku pertemukan aku dengan orang yg baik-baik...

anda semua AWESOME !








entry ni sebenarnya nak cite sal ne...


aku dapat rasa yang aku dah boleh lupa dah semakin jauh dengan orang yang selama ini aku sayang gegila 2...tp stil normal okeh !
aku dah x sibuk2 nak buka wall dia dah tiap2 ari 


cuma kan sekarang...

aku dah mula n semakin merindui seseorang 2..
some1 yang pernah juga bertakhta d hati aku..

aku selalu teringatkan dia..tunggu dia mesej walaupun dia xngat aku pun..haha




emmmm...adakah Allah dah temukan aku dengan orang yang betul??


biarlah masa ja menentukannya..aku xnak fikir sangat..
ada jodoh ada lak kan...



yang penting happy ja lalui kehidupan ini...:)

aku percaya pada takdirNya....



tapi kan...tetiba rasa nak yang nie...







bila la ek masanya....kihkih
mood gatai mai dah


ok2 kena stop dulu...






on balik mood study~~~~~




papai *hug








No comments: