7 Nov 2011

i know who i am !

saya sedar saya x secantik wanita2 di luar sana tapi sekurang-kurangnya saya bersyukur saya sempurna..tiada cacat celanya..hebat kuasa Dia...
saya sedar saya gemuk tapi saya bersyukur saya masih sihat..masih boleh berjalan..masih boleh makan dengan sempurna...saya bersyukur sangat atas kurniaanNya pada saya...
saya sedar saya x sepandai orang lain..tapi saya bersyukur saya masih mampu menjejak kaki ke universiti atas penat lelah saya sendiri..syukur padaNya..saya berpeluang merasai semua itu..

so siapa kamo untuk mengutuk menghina mengejek ciptaanNya?
saya masih terus mengukir senyuman di bibir tapi hati saya ada kamo fikir?
saya bersyukur atas apa yang ada sekarang n saya xakan penah menghina mengejek kamo balik sb saya takut menghina ciptaanNya...

mood saya unstable sekarang..saya minta maaf..:'(

No comments: