4 Feb 2012

Ana Lulu dah berjaya perbodohkan aku... huhu

first , ana lulu tue kucing aku oke..bkn ana lulu pakai colour block bagai tue...ha

tadi tgh dok syok layan tonton...tetiba x dengar suara..aku pakai handfree sb sound slow cket..aku pun pegang handfree kt telinga ada ag..tekan2 kt lappy ok ja x longgar pun..
time nie Ana lulu tengah dok men wayar2 handfree aku wat dek ja la..khusyuk layan cita Filiphina...(hero n heroin nsem okeh...hihi )

pas tue kan akui pun pelik dh cuak dah tkut2 lappy aku rosak..huhu
cabut handfree kt telinga...rupa2nya....












































ampeh toi !!



































naseb pakai sebelah ja !


















































cabut punya cabut......

























handfree aku PUTUS !!!




















tgal speaker ja kt telinga...rupa2nya Ana Lulu dah tokak aku punya handfree...terputus terus...huhu
naseb pakai sebelah ja..so sebelah ag selamat tuk aku guna....
naseb bek kcing aku yang wat..klu anak menakan aku wat mg kompom 3 hari 3 malam aku beletiaq..haha




tq la Ana lulu syg yer...berjaya memperbodohkan tuan kamo nie... :(




tapi bez rini sb broadbnd dh laju dah...rupa2nya over limit tue yg slow..so aku upgrade kn 1gb/rm15...
sekarang dah boleh melayan tonton n youtube dengan senang hati...lalalalala....

No comments: