6 Feb 2012

isi masa lapang..

boring yang teramat sangat dk di umah nie...nak kuaq tersangat la malas.klu aku kuaq pun juz ada keja penting-penting ja..keingingan nak kuaq tue membuak-buak tapi mai tang nak bersiap tue memang malas gila.
walaupun hakikatnya bukan bersiap teqa mana pun..pakat t-shirt jean tudung.tudung pun xdak  masa aih nak pakai tudung bawal..malas nak iron ! haha aku me saroq syria..mudah dan cepat...hehe


so dok umah nie keja makan tido ja...tapi kan untuk mengelakkan aku dari mengembangkan pipi aku yg sedia kembang nie..aku wat something tuk bebudak2 kat umah nie...hehe

















mak ngah mithali x aku..haha bkn mithsli sangat pun sebab nie pun feveret aku jugak..kalau x jangan mimpi aku nak ajinkn diri wat ice nie..hehe

mula2 nak wat perisa susu sebab aku mg suka susu ais tapi asa cam x menarik so tambah pewarna merah....


jadilah colour pink ! bawu la tertarik menarik kau memang deboommm !!

nie bukan tuk anak menakan aku ja tapi abeh suma pakat makan...asal abeh ja wat len...boleh la daripada tido membuta ja...haha



tapi kan...aku nie isi masa lapang pun dengan benda yang leh mengemukkan..xpa la balik u nt diet balik...kahkah... (mimpi semata-mata.....)





note : bangun subuh pagi tadi aku sakit kepala..mak cakap sebab dok tido lewat tp mg aku dah tido awal dah sekarang..tapi mak kata nie effect dari aku dok amal tido lewat dulu..sekarang baru badan rasa sakit...tol ke ?           

No comments: