19 Feb 2012

Hari Pertama di Sem 4

Alhamdulilah..aku dah berjaya menghabiskan 3 sem..sumanya berjalan lancar..syukur padaMu Ya Allah..
hari nie melangkah ke Semester 4...cepat sangat masa berlalu...
rasa macam tanggal 4 Julai 2010..baru saja berlalu...sedangkan dah setahun lebih dah aku di sini.
ada lagi 2 sem ja lagi...x sabar rasanya tapi lam masa yang sama takut coz lepas nie mula nak fikir pasal kerja pulak...mula kena cari duit sendiri (part yang paling x besh sekali..huhu )

pas tue mula kena risau xda orang masuk meminang..hahaha tapi sejujurnya aku takut nak kawen.. eh apasal cakap pasal kawen lak nie.. bf pun xtau ada mana..hihi

xpa aku percaya..Allah dah sediakan seseorang buat aku..mudah2an 'dia' dapat membawa aku ke jalanNya..


ok back to the story....


today everthing ok jek ! juz ada 3 kelas...

COMPANY LAW
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEM
COMPUTER APPLICATION IN MANAGEMENT

tapi MIS xda...lect xmasuk pun..so dapat melantak sat dengan senang hati.

CL n CAIM ok ja...lect pun ok..setakat nie la kan..tapi arap2 seterusnya pun akan ok... :)


balik kelas dah lewat dekat kol 5pm dah..balik ja terus kemas barang2 yang selebihnya semalam..so dah settle tinggal buku ja..nak post bawak balik...rimas banyak barang dalam bilik..hehe


sekarang nak mandi n relaks2... :)



notakaki : aku sedang belajar nak makan nasi mamak... nasi depa sedap tapi kebuluan depa wat aku kegelian...haha

No comments: