17 Feb 2012

Kisah Seram di Kuala Perlis

ari ahad lepas (12/02/12) kami p berkelah kt Kuala Perlis..sebenarnya benda nie xplan pun..on the spot ja tengah kak aku dok masak mak cakap ' jom p makan kt tepi laut ' so kami suma apa lagi on ja la...call cousin aku..kak yani (mak pada haikal n niza) ajak depa sama..sekali ngan tok aku...so berangkat la kami 2 biji keta...tinggal wan n ayah aku ja xp..besala orang laki mana mau jalan2 nie kan..pompuan lajuu ja..haha tapi naseb abang cup aku sporting (hubby kak yani) . kami bertolak dah lewat dah kol 5 sebab nk tunggu abang cup balik kerja..orang picnic makan time lunch kan...tapi kami special cket time dinner...haha

umah aku dengan kuala perlis x jauh mana pun..lam 45 minit ja..kami masuk short cut kot kampung..mg straight tepi laut ja sampai kuala perlis..time nak cari port tuk makan pun dah dugaan dah tau..mula2 dah ada port elok tapi kak aku suruh p depan lagi konon2nya kat sini dekat..xbest..aku as driver ikut ja la..abg cup follow belakang..tengok2 makin lama makin orang ramai..port best suma orang pakat dating..aisshh..geram aku..kalau ikut perut tengah lapaq time tue mg aku nak park ja kat orang dating tue pas2 ajak depa mai makan nasi sesama..haha

jalan punya jalan tup tup kami dah highway kt kuala perlis..hahaha aku pun stop keta tepi jalan n bincang ngn abg cup nak p kt mana..time nie mg dah agak lewat dah..nk pukul 7 dah..pas tue kami patah balik n berhenti kat tanah lapang...time nie mg aku perli rapat abang cup aku sebab dia suh cari tempat yang ada pokok n batu-batu rata x curam..tapi last2 dia berhenti kt tempat tue..1 pokok pun xdak..batu pun curam..x tahan tue air pun xpasang...haha tapi xkesah suma tue janji perut perlu diisi dengan segera !!








suma muka khusyuk makan...cian kami mangsa keadaan..haha




kami makan xda candle light dinner..tapi sunset okeh ! ngee~~








dah kenyang mula la sesi fotografi..cam biasaaa la kann...




maktengok pic nie pas tue mak cakap ' debabnya anak dara nie..anak sapa nie.. '
aku pun cakap kat mak ' debab tue keturunan '
hahaha...mak terus gelak..sb mak sedar dia pun debab..kihkihkih





nampak gayanya entry nie akn bersambung coz aku nak kena kuaq jap..beli barang tuk balik u besok...
malam nie aku sambung sal 'kisah seram' tue ok..siap gambar aku bagi tengok...tungguu... ! 

No comments: