30 Mar 2012

Happy Birthday Hafiz !

happy birthday 2u....
happy birthday 2u........
happy birthday to Hafiz....
happy bezday 2u !

sebenarnya bezday dia kemarin tapi kemarin kan ari malas sedunia so malam nie rajin semalaysia..kenapa 'semalaysia' sebab rajin tahap sikit ja..bukan tahap sedunia..haha

to fiz aka my bez frenz for ever n ever... :)

heppy bezday fiz..semoga panjang ummur di murahkan rezeki.. leh kita kongsi-kongsi..ye dak ? hihi
semoga terus sukses okay..belajar elok2..kamo ada 2 tahun lg...hihi

thanks for being my good frenz , good listener , good teacher for me...
honestly mmg susah nak cari lelaki sebaik kamo sekarang nie..( sy ja xpndai nk hargai..ngee~~ )

btw , seminggu b4 bezday fiz aku dah belikan hadiah tuk dia...fikir punya fikir akhirnya aku wat keputusan tuk beli apa.plan awai nak wat suprise belikan hadia tuk dia.tp aku tau dia nie jenis mana. fiz nie nampak ja mudah tapi sebenarnya dia susah..haha ( sory fiz...)
korang faham x cam na,,or korang pun perangai macam dia ? haha

aku tau fiz nie memang cerewet walaupun luaran dia nampak macam dia xkesah. ( habesslah pas nie aku kena..haha )

so aku decide nak dia pilih sendiri hadiah yg aku nak bagi tue...aku juz bagi link ja...habes bincang2 gaduh2 bertekak2...kami pun decide nak yang mana...akhirnya pilih aku jugak ! yeaayyyyy !



baju nie aku beli kt fb..schoolmates aku yg jual sebenarnya. dia ada kedai kt uum nie n dia jual jugak on9..dia lak bg murah kt aku..so tunggu apa lg..haha

dia jual macam2 lagi..suma yang brand..memang cantik sangat2..baju2 pmpn pun ada..naseb la aku nie jenis x gila brand sangat...klu x mmg habes la.... :)

korang p la usha2..kompom ada yg berkenan... click sini ok Ores Vanity Shop
sapa2 yg std smj..mst kenal dengan aizat nie. so p la beli cepat2 leh dapat diskaun macam aku,.. hehe

Fiz sebenarnya berkenan baju len tapi yang aku geram tue suma baju yang dia berkenan kaler putih , hitam n merah.so aku decide dah xmau kaler tue ( cam aku ja yg nak pakai kan..haha )

bukan apa , budak nie mmg banyak sgt baju kaler tue..tambah2 ag hitam n putih..so kali nie aku nak dia pakai baju kaler len plak..haha so deicde amek caler biru nie..yes ! aku dah berjaya pengaruhi dia..haha


dah siap wrap..*sila abaikan tulisan cakar kucing aku tue.
dah try besarkan tulisan tp ttp nampak kecik jugak..huhu
baju nie siap aku spray perfume fvrte aku lg..n dr couple dlu ag..fiz mmg suka ngn bau perfume tue. :)

after 3 days dah sampai kt fiz....berdebar jugak aku time dia kol gtau dah sampai..aku takut dia  xsuka n baju tue xpadan..tapi lega sangat..bila dia kata ok !

nie fiz snap n ntaq kt aku... :)

yeaayy ! baju nie muat...*aku heran napa org laki amek gmbq susah senyum ek..


asa bez sangat boleh bagi something kt org yang tol2 special wat kita kan..btw , ok jugak kamo pakai kaler lain ek..kot-kot la pengsan ka bila pakai baju lain pada kaler hitam n putih..haha

apa-apa pun , hepy bezday ok ! hope u like it dgn hadiah yang x seberapa nie...asal niat nak bagi ur favourite cake...nak bli cupcake coklat tapi ingat balik benda tue xda bagi kenangan tambah2 lak kamo kan jenis 5 minit pas makan teus masuk toilet..so rugi-rugi kalau sy bg cupcake..hahaha


jaga baju nie elok2 k... :)

may Allah bless u dear....











eh tapi kan..b4 aku pos baju nie..aku dah wat benda yang xelok sesuka hati aku..haha











hahahaha....aku dah try baju nie dulu..serius kain dia sgt sedap.rasa macam syg nak buka..fiz bg kebenaran aku pakai dlu tp xnak ar..nt lekat peta minda plak..hahaha





notakaki : aku x percaya bagi baju hubungan x panjang , sb b4 nie aku xbg baju pun hubungan xpanjang jugak.so tanya sama hati apa sebab putus ! * pepatah ikutsesukahatiaku... :)

No comments: