22 Mar 2012

terluka

tipu la kalau aku cakap aku tak nak dicintai n mencintai kembali..sapa la xnak kan..ada orang sayang kita , ada orang ambil berat kat kita , bagi semangat kat kita .
 tapi bila teringat balik kenangan lalu , terus cancel hasrat hati nak berteman . 

terlalu sakit kenangan lalu n bertambah sakit if benda tue berulang kembali.
aku pun sendiri x yakin pada diri aku untuk mencintai orang lain . 

mungkin fikiran aku terlalu sempit..bila fikir pasal 'cinta' ja..apa yang bermain di fikiran aku adalah 'kelukaan'

cinta dengan air mata memang sinonim kan..

sememangnya x semua begitu..tapi sekarang nie cukup susah nak cari lelaki yang betul2 boleh bagi 'senyuman' pada kita..tapi bukan aku anti lelaki okay..aku hepi tengok kawan-kawan aku hepi dengan pasangan masing-masing..jagalah perhubungan sebaik mungkin..ingatilah setiap batas perhubungan..
aku pun bukan baik sangat...banyak dah kesilapan yg aku buat pada masa lalu..tapi manusia boleh berubah kan...so berilah aku peluang... :)

kalau boleh d undur masa aku memang xnak sangat cople2 nie..asa menyesal couple2 dulu...tapi xpa la..sekurang2nya tue pengalaman yg mematangkan aku...mungkin nanti bila sampai masa aku couple..arap2 itu cinta terakhir aku..InsyaAllah...


notakaki : cinta ibarat kertas putih , ikut hati kita utk mencoraknya..kalau kreatif lawa la coraknya.kalau x kreatif jadila macam aku...pandai lukis hello kitty ja..tue pun telinga senget..hihi

1 comment:

Umi Sakinah said...

huhuhu..malu jek nk ngaku umi penah kapel.huhuhu...nk2 plak bile kawan2 umi nmpak D*** kt uum ni.mesti tanye.eh tuh bkn pakwe umi ke..hmmmm.. Allah masih syg kite.sbb tuh Dia tarik kejahilan y satu tu.kalau Dia xtarik mesti kite xsdar2 kn?...