6 Mar 2012

sakit lama datang kembali

now 3.30 a.m tapi mata xngantok ag..maunya xngantok tadi aku dah tido dah jap..kol 9-12 lebih...
bangun2 terus solat isyak n tahajud...Alhamdulilah kembali tenang...

semakin aku cuba nak lupa dia , nak buang perasaan pada dia..
tapi semakin dekat aku rasa dia ada dengan aku...tido mimpi dia...tah la nak kata aku nak rindu dia sangat..aku rasa x...aku dah ok dah pun..dah boleh terima semuanya dah...

tapi dia tetap 'datang' pada aku..serius weh aku x suka semua nie !!
sampai bila pun aku xtau akan jadi macam nie...

dah la bukan benda nie aku nak cita..haha


now dah settle kan assgment ko-k...tinggal nak edit cket ja lagi..Alhamdullilah..plan aku nak settle asgmt ari nie dah berjaya..ceewaaahhh !

bukan apa aku dalam dilema ag nak balik ke x minggu nie so baik aku settle siap-siap nanti balik umah leh bersenang lenang sepuasnya.. :)

tapi tengah syok dok wat keja sakit lama aku mai balik....SAKIT DADA.

sakit nie dah lama dah n dah hilang dah..aku rasa tahun nie..nie la sakit nie mai balik..
erm aku rasa myb sebab aku rajin jadi 'burung hantu' kot..hehe

ok2 nak tido balik dah.....

morning suma !!

No comments: