6 Mar 2012

Pikin penyelamat aku !

aku x tau aku nie jenas tekak cam nie..memang dari dulu lagi kalau aku macam-macam xpun benda yang merepek confirm aku akan loya punya..loya plak jenis makan semua benda aku rasa xkena...selalunya time nak period lagi sakan la aku jadi...jenis dok sat aku rasa teringin nak makan benda tue..bila dah makan nak makan benda len pula...rasa xpuas x 'xkena' ngan mulut....

last-last sekali mula la nak meloya n cepat-cepat cari air kosong telan banyak-banyak...tapi selain pada air kosong ada 1 lagi yang boleh ilangkan loya aku nie....


ini dia !!


















nie la salah satu gula2 asam yg aku ketagih sekarang nie...rasa dia masam2 tp xla masam sangat...sekarang kalau beli sekali angkut 2 botol wat spare..nie pun dah abeh dah..dah la kat uum nie susah nak ada..nak beli kena kuaq changlon....aishh...supa dok pedalaman ag kan..hahaha


hasil dari aku google tadi benda nie xda lemak n bahan yang membahayakan..
fuhhh....lega kalau aku makan 1 lori pun..hehe




apa-apa pun benda nie sangat la bez n menghilangkan loya d tekak aku..

so pas nie kalau ada sesapa bf  nak pujuk aku xpayah susah beli cadbury ka ferrero rocher..beli ja 2 3 puluh botol pikin nie...sebotol sengt lbh ja...

wah beruntung sapa jadi bf aku..huahuahua




tapi kan bagitau siap-siap..aku selalu beli botol cam nie...banyak sket...tengok perut la kan..hahaha




botol nie nampak cam gula2 mahal sikit kan..haha




tapi kan pada yg nak try gula2 nie make sure beli yg betol2 sebab ada 1 lagi dia lebih kurang cam nie jugak tapi botol bulat macam kat atas tue...n x silap aku kt botol tue pun tulis PIKIN gak...aku penah sekali terkena beli...pakai amek ja kat rak tue...last2 punya semangat nak makan...

boh2 ja lam mulut...mak oiiii

keras nak mamposss........kalau aku pakai gigi palsu kompom tercabut dah....
 dia kena kemam lam mulut lelama pas tue baru lembut cket....tp jenis aku xmau aih benda lambat2 nie..menyusahkan hidup...haha

last-last aku makan 2 ,3 biji pas tue biar ja kt dapur tue...yg aku terkejut tue Haikal amek makan n tengok2 abes sebotol....heran aku..gigi cap rimau ka budak tue ???







p/s : walaupun stok dah abeh tp naseb bek aku ada buah aprikot lam loker...tue pun penyelamat loya aku gak tp xleh lawan PIKIN nie..cedaaappppp.... :)

No comments: