17 Mar 2012

thanks fiz !

mata dah bengkak dah..asyik nges ja..terok betol aku kan..cket2 nak nges kalahkan budak-budak..
tapi kan kekadang nanges nie wat kita rasa lebih ok..lebih relaks...tapi yang x relaks bila mata dah mula bengkak..dah la mata aku memang semulajadi sempit dah..mmg lagi sempit la jadinya...adooiii...

naseb baik esok kelas lewat so leh bangun tegang2 kan otot2 mata yg membengkak nie..haha

apa2 pun thanks pada fiz..dia sbnrnya xtau apa jadi kat aku..
aku tau kalau aku cita..mst dia akan cakap 'xpa sabar tie..sabar...'

i dah tau dah ayat u ! hahaha

apa2 pun thanks sangat2..kita leh bergelak melawak merapu sakan...sampai aku dah blh stop nges dah..

thanks sgt2...kamo ttp kawan terbaik sy... :)




notakaki : aku dah ada twitter..my bff (chik) ajaq aku wat..haha...tp aku still xpandai main lagi..yg aku tau follow retis...xpa la slow2 la kan..biar lambat asal selamat..ye dak ?

No comments: