14 Sep 2012

Balik umah ja dah sedih. :'(

sebenarnya berat sgt nk cita bab nie tapi aku still nk ada kenangan so coretkan la kt cni cket..hati still sedih tapi xpe kuatkan semangat..dah tiba masanya kan.

Gary dah mati.. :'(

sangat sedih okayy coz aku mmg balik umah teruja sgt nk jumpa Gary n Boboi.
Gary mmg xsihat dah since b4 aku balik sana lg..tapi dah amek ubat suma.kejap ok kejap sakit balik.dia selsema yg agak teruk..semalam aku sampai ja umah terus mai kt keta tapi aku xdukung dia lg..coz tgh kalut tgk ada kucing tgh teriak rupanya ada org mai buang kucing..basah kuyuk kucing 2 kecian tol..

so angkat beg masuk umah suma Gary pun masuk tp dia dok kat atas alas kaki ja depan pintu.aku panggil pun xmau mai..mmg tgk dia xlarat..selsema teruk hidung berhingus dengan mata bertaik suma..pas aku salin baju suma aku amek tisu lap muka dia suma..badan dia panas sangat.dia sempat dok atas riba aku jap pas2 dk balik atas alas kaki 2,.myb xselesa kot.

aku nak masuk tido bawak boboi masuk bilik.mls nak wak masuk Gary coz takut dia xselesa aku tido pakai kipas kan..nnt lagi selsema plak dia.tapi bila dah masuk bilik trgt kt dia plak coz aku selalu jugak tido ngn dia n boboi..so kuaq balik nak amek Gary tapi dia dah tido atas kusyen plak ngn Sergio n Usup..mmg lena sangat aku tgk dia tido..aku malas nak kacau dah tkut nnt dia terjaga susah lak dia nak tido.so biar ja dia tido atas kusyen kt ruang tamu n aku masuk tido ngn Boboi.


n pagi tadi mak kejut gtau Gary dah mati.. :'(

mati bukan sebab sakit tapi ada orang LANGGAR dia !!!!!!

Ya Allah sedih hanya Allah la yg tau.aku xpuas lagi nak lepas rindu tup2 dia dah xda.huhu
mak kejut gtau ak suh p tgk Gary coz ayah dah nak tanam..aku p tgk.mmg sedih sgt2..mulut dia berdarah abeh.aku terkilan sb semalam aku xtido ngan dia..cium dia pun x.. :'(

sedangkan dia time chat mmg suka cium aku..pggl ja.. ' Gary..mai sayang cket '
terus laju ja pnjt aku nak syg pipi la mulut la..

tapi xpa aku lega jugak coz semalam dah lap suma muka dia..n dia blh tido dgn selesa..klu x dia tido bukan letak kepala rapat pun..coz selsema kan susah nk bernafas..tp semalam dia tido atas kusyen mmg letak kepala rapat..n mengrekot ja tdo.n aku lega jugak coz semalam aku dah suh mak bg ubat kat dia.tapi dia xtelan pun..xpela asalkan dah bg kt dia.

Allah Maha Penyayang..Dia ambil Gary dr aku tp Dia dh gantikan aku dgn 2 ekor kucing yg len..ada 2ekor kcng baru mai..comel n manja sgt..tp apa2 pun xda sapa blh ganti Gary..Gary sgt2 baik..

ok dah aku xleh taip dah nk nges..huhuhuhu





notakaki : nnt aku share gmbr gary..until now aku xblh lg nk tgk gmbr dia.huhu

2 comments:

Umi Sakinah said...

Ah dh tunjuk dia nk p sebenarnya.=)..kucing kalau nk mati, selalu jadi gini.xpe t.moga2 dia boleh jadi saham t kt akhirat nt..=)
dhla umi suke gary...=(

Izzati Sobri said...

InsyaAllah..moga dia trus mdoakan t..huu
erm Gary t lg nsem dr Gary 2 la..hehe